Agent Back Office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Rompetrol - KMG International active.


Vezi toate job-urile Agent Back Office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Rompetrol - KMG International
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We are a Romanian brand that evolved to an international group that produces and delivers energy products. With 6,000 employees and a wide range of jobs, Rompetrol has operations in Europe and Central Asia, from oil trading and refining to petrochemicals production, retail and marketing of petroleum products to providing services to other operators in the Energy industry.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    - Experienta in domeniul Customer Service;
    - Experienta pe un post similar: 6-12 luni;
    - Limba Engleza – nivel mediu;
    - MS Office – nivel mediu;
    - Orientare catre nevoile clientilor;
    - Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor primite;
    - Abilitati de comunicare;
    - Atentie la detalii.

    Responsabilitati

    Rol: Asigura activitatea de suport pentru vanzarea in regim retail prin intermediul dispozitivelor Fill & Go (carduri si inele) in reteaua de statii Rompetrol.

    Responsabilitati:

    - Opereaza baza de clienti de tip Fill&Go Business si Personal, pe baza cererilor primite de la clienti sau alte departamente din cadrul companiei;
    - Opereaza in sistemele informatice comenzile legate de dispozitivele Fill&Go: carduri/ Ring-uri/ Easy Ring -uri, GPS: inlocuire, anulare, comanda noua, reemitere PIN pentru carduri;
    - Opereaza in sistemele informatice (SAP, Billing) modificarile de restrictii la alimentare lunare, saptamanale, zilnice, la nivel de vehicul, solicitate de clienti;
    - Prelucreaza cardurile Fill&Go retinute in statii si retransmiterea acestora sau anularea lor;
    - Inregistreaza in sistemele informatice solicitarile clientilor;
    - Ofera informatii clientilor si fortei de vanzari cu privire la status-ul clientilor din baza de date si informatiile aferente conturilor si dipozitivelor acestora;
    - Gestioneaza si redirectioneaza solicitarile primite catre departamentele abilitate sa le solutioneze.

    Please have in mind that only applications matching the profile we are looking for will be contacted and enter in the recruitment process. 

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (323)