Analist SQL

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Analist SQL active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Profilul tau de incredere:
    Studii medii sau superioare in domeniul economic sau informatic;
    Vechime minima in specialitate de 2 ani;
    O buna cunoastere a limbajului SQL;
    Cunoasterea limbajului PL-SQL reprezinta un avantaj;
    Limba engleza la nivel mediu.

    Responsabilitati

    Entuziasmul si pasiunea te pot face sa:
    Analizezi si Inregistrezi incidentele semnalate in aplicatia Unicenter Service Desk;
    Rezolvi incidentele alocate din sistem;
    Escaladezi incidentele care nu pot fi solutionate de catre nivelul 1 de suport catre nivelele 2 si 3;
    Informezi utilizatorii despre stadiul rezolvarii incidentelor pe care acestia le-au postat;
    Verifici cu utilizatorul final daca solutia propusa rezolva incidentul alocat;
    Monitorizezi si analizezi incidentele nerezolvate si verifici stadiul in care se afla rezolvarea acestora;
    Urmaresti si raportezi stadiul in care se afla rezolvarea incidentelor escaladate catre alte nivele si care nu sunt rezolvate in limitele de timp agreate cu aceste nivele (pe baza SLA, OLA)
    Identifica nevoile de instruire a utilizatorilor finali din punct de vedere al utilizarii aplicatiei Unicenter Service Desk si transmiti acestora documentatiile interne.

    Alte informatii

    Asigurarea suportului pe bazele de date (Oracle SQL Server) se realizeaza in schimburi pe perioada Luni-Vineri: 08-20, Sambata: 09-14 sau la cerere in cazuri ca in care este nevoie de suport extins.