Analist SQL

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Analist SQL active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

    Cerinte

    Profilul tau de incredere:
    Studii medii sau superioare in domeniul economic sau informatic;
    Vechime minima in specialitate de 2 ani;
    O buna cunoastere a limbajului SQL;
    Cunoasterea limbajului PL-SQL reprezinta un avantaj;
    Limba engleza la nivel mediu.

    Responsabilitati

    Entuziasmul si pasiunea te pot face sa:
    Analizezi si Inregistrezi incidentele semnalate in aplicatia Unicenter Service Desk;
    Rezolvi incidentele alocate din sistem;
    Escaladezi incidentele care nu pot fi solutionate de catre nivelul 1 de suport catre nivelele 2 si 3;
    Informezi utilizatorii despre stadiul rezolvarii incidentelor pe care acestia le-au postat;
    Verifici cu utilizatorul final daca solutia propusa rezolva incidentul alocat;
    Monitorizezi si analizezi incidentele nerezolvate si verifici stadiul in care se afla rezolvarea acestora;
    Urmaresti si raportezi stadiul in care se afla rezolvarea incidentelor escaladate catre alte nivele si care nu sunt rezolvate in limitele de timp agreate cu aceste nivele (pe baza SLA, OLA)
    Identifica nevoile de instruire a utilizatorilor finali din punct de vedere al utilizarii aplicatiei Unicenter Service Desk si transmiti acestora documentatiile interne.

    Alte informatii

    Asigurarea suportului pe bazele de date (Oracle SQL Server) se realizeaza in schimburi pe perioada Luni-Vineri: 08-20, Sambata: 09-14 sau la cerere in cazuri ca in care este nevoie de suport extins.