Office Assistant

Angajator: Honeywell
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Honeywell is a Fortune 100 company that invents and manufactures technologies to address tough challenges linked to global macro trends such as safety, security, and energy. With approximately 122,000 employees worldwide, including more than 19,000 engineers and scientists, we have an unrelenting focus on quality, delivery, value, and technology in everything we make and do.

    Cerinte

    Activitati principale:

    • Organizarea vizitelor/traininguri si workshopuri (logistica, rezervarea salilor, lista de participanti etc.)
    • Gestionarea si crearea comenzilor pentru servicii, birotica, taxi, altele cat si contactul cu acesti furnizori. Receptia si introducerea in stoc a acestor comenzi
    • Indeplinirea activitatilor de zi cu zi (individuale sau de echipa), precum si a proiectelor anuale, la un nivel de performanta stabilit
    • Insusirea, implementarea elementelor HOS
    • Participarea la sedintele de HOS
    • HSE Champion pentru departament
    • Va gestiona comunicarile HSE, trainingurile lunare si auditurile pe HSE
    • să îşi desfăşoare activitatea, în conformitate cu pregătirea şi instruirea sa, precum şi cu instrucţiunile de lucru corespunzatoare postului, astfel încât să nu expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională atât propria persoană, cât şi alte persoane în timpul procesului de muncă ;
    • sa previna/ minimizeze poluarea mediului
    • In cazul declansarii unui incendiu, anunta seful direct, echipa de interventie, pompierii si participa activ la stingerea incendiului;
    • să comunice imediat conducatorului locului de munca orice situaţie de muncă despre care au motive întemeiate să o considere un pericol pentru securitatea şi sănătatea lucrătorilor, precum şi orice deficienţă a sistemelor de protecţie
    • să aducă la cunoştinţă conducătorului locului de muncă şi/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoană
    • sa participe la instruirile SSM, si sa-si efectueze examinarile medicale aferente
    • să coopereze, atât timp cât este necesar, cu angajatorul şi/sau cu lucrătorii desemnaţi, pentru a permite angajatorului să se asigure că mediul de muncă şi condiţiile de lucru sunt sigure şi fără riscuri pentru securitate şi sănătate, în domeniul său de activitate
    • In cazul declansarii unui incendiu/varsari accidentale/accident de munca, anunta seful direct, echipa de interventie, pompierii/salvarea si participa activ conform responsabilitatilor specifice din planurile de interventie sau directiei echipei de urgenta;
    • să îşi însuşească şi să respecte prevederile legislaţiei din domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, mediu si SU şi măsurile de aplicare a acestora

    Responsabilitati

    Cunostinte:

    • Facultatea de Comunicare
    • Min 2 ani in pozitii similare
    • Engleza avansat
    • Microsoft Office
    • SAP