SPECIALIST LOIALITATE CLIENTI

Angajator: Farmacia Dona
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Grupul DONA, marca 100% romaneasca, reuneste sub umbrela sa companiile: SIEPCOFAR SA, Dona.Logistica si Dona Marketing Grup.

    Lantul "Farmacia DONA", in 25 de ani de istorie si traditie pe piata romaneasca, a ajuns astazi la 300 de farmacii al caror prag il trec lunar 2.600.000 de pacienti.

    Peste 2.500 de specialisti si experti in domeniile:  medical, vanzari, logistica, achizitii, marketing si comunicare, resurse umane, IT, conlucreaza pentru a pastra satisfactia si aprecierea pacientilor, clientilor si partenerilor nostri.

    Dincolo de cifre, Grupul DONA inseamna oameni. Oameni care fac posibil ca brandul DONA sa devina cel mai iubit si respectat din retailul si distributia farma.

    Povestea DONA este despre succes. Daca simti pasiune pentru munca ta, pui accent pe rezultate si pe satisfactia clientului, si TU poti avea un rol activ in povestea DONA.
    Hai alaturi de noi sa o scriem impreuna!

    Cerinte

    - Studii superioare, de preferat Marketing (cibernetica, MBA ar fi un avantaj);
    - Experienta in programe de fidelitate (2-3 ani de preferat), analize complexe a bazelor mari de date de clienti, analize de marketing, business case-uri si segmentari comportamentale clienti;
    - Orientat spre rezultate;
    - Spirit antreprenorial, creativitate;
    - Abilitatea de a intelege nevoile clientilor;
    - Lucru in echipa.

    Responsabilitati

    - Realizarea de analize aprofundate privind comportamentul consumatorilor;
    - Restructurarea beneficiilor oferite in cadrul programului de fidelizare, in conformitate cu nevoile/comportamentul consumatorilor si conditiile pietei farma;
    - Segmentarea consumatorilor in vederea dezvoltarii campaniilor de up-sell si cross-sell;
    - Implementarea campaniilor de marketing direct in corelatie cu actiunile din online si vanzari;
    - Mentinerea unei viziuni 360 grade asupra actiunilor efectuate pe consumatori;
    - Analizarea rezultatelor campaniilor si generarea propunerilor de imbunatatire a performantelor campaniilor;
    - Producerea setului de rapoarte periodice si a rapoartelor ad-hoc privind evolutia pietei;
    - Producerea indicatorilor de performanta ai bazei de clienti si generearea de informatii actionabile.