SPECIALIST LOIALITATE CLIENTI

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Farmacia Dona active.


Vezi toate job-urile SPECIALIST LOIALITATE CLIENTI active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Farmacia Dona
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 25 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.

    Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii find devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ.

    Alatura-te si tu echipei DONA!
    www.FarmaciileDONA.ro

    Cerinte

    - Studii superioare, de preferat Marketing (cibernetica, MBA ar fi un avantaj);
    - Experienta in programe de fidelitate (2-3 ani de preferat), analize complexe a bazelor mari de date de clienti, analize de marketing, business case-uri si segmentari comportamentale clienti;
    - Orientat spre rezultate;
    - Spirit antreprenorial, creativitate;
    - Abilitatea de a intelege nevoile clientilor;
    - Lucru in echipa.

    Responsabilitati

    - Realizarea de analize aprofundate privind comportamentul consumatorilor;
    - Restructurarea beneficiilor oferite in cadrul programului de fidelizare, in conformitate cu nevoile/comportamentul consumatorilor si conditiile pietei farma;
    - Segmentarea consumatorilor in vederea dezvoltarii campaniilor de up-sell si cross-sell;
    - Implementarea campaniilor de marketing direct in corelatie cu actiunile din online si vanzari;
    - Mentinerea unei viziuni 360 grade asupra actiunilor efectuate pe consumatori;
    - Analizarea rezultatelor campaniilor si generarea propunerilor de imbunatatire a performantelor campaniilor;
    - Producerea setului de rapoarte periodice si a rapoartelor ad-hoc privind evolutia pietei;
    - Producerea indicatorilor de performanta ai bazei de clienti si generearea de informatii actionabile.