Specialist de credit si incasare factura - perioada determinata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Specialist de credit si incasare factura - perioada determinata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: temporar
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Cerinţele postului

    Studii:
    Studii universitare în telecomunicaţii / economice.

    Experienţa în muncă:
    1 an în telecomunicaţii sau economic

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     bune cunoştinţe matematice şi de operare PC;
     adaptabilitate în operarea sistemelor informatice;
     cunoştinţe de limba engleză (mediu scris si vorbit);
     gândire analitică, capabilitatea de a identifica probleme, disfunctionalităţi şi de a propune soluţii;
     disciplinat;
     mod de lucru organizat şi precis;
     spirit de iniţiativă;
     atitudine proactivă;
     atenţie concentrată spre detalii;
     folosirea eficientă a timpului de lucru.

    Responsabilitati

    SCOP:
    Decontează serviciile de vânzare cu ridicata în cadrul schimbului cu partenerii Telekom, cu scopul de a asigura o sumă corectă pentru creanţe şi plăţi.

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
     Efectuează toate lucrările legate de decontarea lunară cu partenerii pentru produsele cu ridicata, conform contractelor si cerintelor comerciale in vigoare.
     Realizează reconcilierea cu partenerii, verifică, procesează, emite facturile Telekom/ acceptă facturile partenerilor şi asigură trimiterea/primirea la termen a documentelor de facturare.
     Efectuează teste de facturare, comunică cu partenerii asupra controverselor de facturare şi propune soluţii de rezolvare pentru a proteja interesele Telekom şi acordând o atenţie deosebită menţinerii unor relaţii favorabile cu partenerii.
     Elaborează rapoarte/ statistici referitoare la produsele cu ridicata.
     Operează aplicaţia de facturare WS: introduce/întreţine datele de referinţă pentru a asigura corectitudinea sumelor decontate.
     Comunică şi cooperează în mod activ cu celelalte echipe/departamente (tehnic, servicii operatori, vânzări etc.) implicate în activitatea de suport a serviciilor operatorului pentru a asigura coordonarea eficientă a acţiunilor, corespunzător procedurilor.
     Identifică punctele cu potenţial de risc în procesele şi procedurile în care este implicat şi propune soluţii pentru îmbunătăţirea acestora.
     Este politicos în relaţiile cu partenerii, dând dovadă de maniere şi o amabilitate echilibrată.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    3500 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (106)