Customer Care

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Mentor's Search active.


Vezi toate job-urile Customer Care active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Mentor's Search
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Mentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions.

    Cerinte

    Cerinţe principale:

    • 3 ani experienţă în relaţii cu clienţii (5 ani experienţă în muncă)
    • Excelente abilităţi de comunicare şi de dezvoltare de relaţii de calitate
    • Excelente abilităţi PC (Microsoft Office)
    • Bune abilităţi de negociere
    • Bune abilitati de rezolvare a problemelor, atitudine de învingător
    • Bune abilităţi de comunicare scrisă şi orală în română şi engleză
    • Absolvirea unui curs de formare profesională – telesales – constituie un avantaj

    Profil psihologic:

    • Compatibilitate cu valorile şi cultura organizaţiei
    • Consecventa in declaratii si actiuni
    • Centrare pe rezultate
    • Iniţiativă
    • Implicare în muncă
    • Dinamism
    • Abilităţi de organizare
    • Negociere
    • Comunicare
    • Asertivitate
    • Abilităţi de persuasiune


    Responsabilitati

    Responsabilităţile principale:


    • Utilizează sistemele informatice specifice centrelor de contact (call centre)
    • Implementează politicile companiei referitoare la clienţi (dezvoltarea relaţiilor, serviciile post-vânzare, asistenţă, evaluarea gradului de satisfacţie a clientului)
    • Procesează comenzile în sistemul utilizat de companie
    • Asigură suport celorlante departamente, în vederea creşterii vânzărilor companiei
    • Prezintă modalităţile de etichetare, ambalare şi transport a produselor şi serviciilor
    • Respectă legislaţia privind comercializarea produselor şi protecţia consumatorilor
    • Utilizează eficient şi eficace calculatorul personal
    • Comunică eficient cu clienţii externi
    • Comunică şi colaborează eficient cu colegii celorlalte departamente în echipă
    • Lucrează în echipă şi dezvoltă relaţii mature, bazate pe cooperare şi pe înţelegerea nevoilor celorlalţi

    Alte informatii

    Clientul nostru, compania Schachermayer, are o tradiţie de 179 de ani şi este un lider al caselor de comerţ care se adresează industriei de construcţii.
    Sunt distribuitori de feronerie şi accesorii de top pentru producţia mobilierului şi a tâmplăriei de ferestre şi uşi.