3 months Career-Booster Job - Special Pricing with English

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    - Strong motivation to gain experience in a multinational focused on technology;
    - Fluency in English;
    - Student or fresh graduate;
    - General computer skills (Windows), specific experience in working with MS Excel and MS Outlook;
    - Good communication and organizational skills;
    - Customer oriented and strong analytical skills;
    - A good sense of humor is a big plus.

    Responsabilitati

    - Acts as single point of contact for all EMEA Sales Operations requests;
    - Processes requests in a timely manner as agreed with Sales Organization;
    - Verifies the accuracy of data contained in the requests;
    - Deliver reports and memos regrinding the processed requests, orders and transactions;
    - Creates, documents and optimizes operational processes across EMEA.

    Benefits:

    Joining our team, you will benefit of a strong career start, a great team and the opportunity to work within a global organization. We also offer different trainings, courses for your personal and professional development and fun activities with your team.

    Alte informatii

    Job Code: 181217IC / 181217RRM