Asistent Administrativ Flux

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 17.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană responsabilă și organizată pentru a se alătura echipei noastre din Iași într-un proiect cu expunere internațională.



    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:





    Cunoașterea limbii franceze (nivel minim B2); 

    Cunoștințe pachet Microsoft Office (îndeosebi Excel); 

    Cunoștințe SAP (reprezintă un avantaj); 

    Rigurozitate, spirit analitic și atenție la detalii, o bună capacitate de organizare.

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent administrativ Flux principalele tale misiuni vor fi:





    Gestionarea necesarului săptămânal de marfă de transmis de pe platformă către magazinele alocate;

    Urmărirea stocurilor și analiza statistică a vanzărilor, cu scopul de a iniția reaprovizionarea magazinelor; 

    Realizarea, actualizarea și controlul rapoartelor logistice specifice (loturi voluminoase, produse cu termen de valabilitate scurt, recepție marfă etc); 

    Respectarea corectitudinii datelor și termenelor de livrare; 

    Relaționarea cu departamentul de marketing și personalul platformelor logistice.

    Alte informatii

    Și pentru că apreciem implicarea oferim:



    Formare la nivelul companiei; 
    Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes; 
    Pachet salarial și mediu de lucru atractive.