Asistent Gestiune Flux

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent Gestiune Flux active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 26.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană responsabilă și organizată pentru a se alătura echipei noastre din Iași într-un proiect cu expunere internațională.



    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:





    Cunoașterea limbii franceze (nivel minim B2); 

    Cunoștințe pachet Microsoft Office (îndeosebi Excel); 

    Cunoștințe SAP (reprezintă un avantaj); 

    Rigurozitate, spirit analitic și atenție la detalii, o bună capacitate de organizare.

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent Gestiune Flux principalele tale misiuni vor fi:





    Gestionarea necesarului săptămânal de marfă de transmis de pe platformă către magazinele alocate;

    Urmărirea stocurilor și analiza statistică a vanzărilor, cu scopul de a iniția reaprovizionarea magazinelor; 

    Realizarea, actualizarea și controlul rapoartelor logistice specifice (loturi voluminoase, produse cu termen de valabilitate scurt, recepție marfă etc); 

    Respectarea corectitudinii datelor și termenelor de livrare; 

    Relaționarea cu departamentul de marketing și personalul platformelor logistice.

    Alte informatii

    Și pentru că apreciem implicarea oferim:



    Formare la nivelul companiei; 
    Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes; 
    Pachet salarial și mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Iasi,