Reprezentant Vanzari prin telefon

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Farmacia Dona active.


Vezi toate job-urile Reprezentant Vanzari prin telefon active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Farmacia Dona
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Farmacie - Medicina
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.06.2018
    Scurta descriere a companiei

    Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 25 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.

    Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii find devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ.

    Alatura-te si tu echipei DONA!
    www.FarmaciileDONA.ro

    Cerinte

    Candidatul ideal:
    • Experiență de minimum un an în domeniul farmaceutic;
    • Studii superioare finalizate;
    • Abilități excelente de comunicare (scris, verbal), empatie, proactivitate, spirit de echipă;
    • Abilități de organizare și planificare/prioritizare;
    • Abilități de negociere;
    • Persuasiune, inițiativă și flexbilitate în gândire;
    • Cunoștinte operare PC: Excel, Word – avansat;

    Responsabilitati

    Responsabilități:
    • Contactează clienții actuali și potențiali în vederea vânzării produselor și serviciilor conform campaniilor planificate;
    • Contactează clienții actuali sau potențiali pentru a se asigura de buna desfășurare a contractelor sau pentru încheierea de noi contracte;
    • Actualizează baza de date clienți cu informații și cerințe despre clienții vechi/noi sau potențiali;
    • Verifică veridicitatea și corectitudinea informațiilor introduse în baza de date;
    • Realizează planul lunar de vânzări și încasări și obiectivele specifice lunare/trimestriale/anuale;
    • Execută în condiții de calitate și eficiență campaniile planificate;
    • Respectă graficele de începere și încheiere a campaniilor;
    • Realizează zilnic numărul necesar de apeluri telefonice.

    Beneficii:
    • Pachet salarial motivant (salariu, tichete de masă, card discount farmaciile Dona);
    • Bonus variabil atractiv în funcție de performanță;
    • Posibilități de dezvoltare și promovare în cadrul unei echipe tinere și dinamice.