Specialist Resurse Umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Specialist Resurse Umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.02.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grow Faster.

    We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.

    At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.

    Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.

    Cerinte

    Cerinte

    - Cunoasterea legislatiei muncii si salarizarii;
    - Cunostinte bune de Excel / Word;
    - Abilitati de comunicare asertiva;
    - Minim 2 ani experienta in administrare de personal;
    - Organizare si orientare catre detalii;
    - Curs inspector resurse umane;
    - Engleza – nivel mediu.

    Responsabilitati

    Responsabilitati

    - Furnizeaza provider-ului de payroll informatiile pentru calculul si plata avansului/lichidarii (elemente de payroll: pontaje, concedii de odihna, concedii medicale, absente nemotivate, situatii speciale (angajati care nu primesc avans, angajati care primesc avansul/salariul numerar), bonusuri, conturi IBAN, popriri);
    - Verifica daca datele transmise catre furnizorul de payroll au fost prelucrate cu acuratete si la timp;
    - Colaboreaza cu furnizorul de payroll pentru rezolvarea erorilor si stabileste actiuni pentru evitarea erorilor pe viitor;
    - Verifica fisierele de plata ce trebuie transmise catre banci;
    - Compara fisierele de beneficii (primite de la furnizorul extern) cu statul de plata;
    - Verifica nota contabila lunara si declaratia 112;
    - Este punct de contact si informatii pentru echipele de contabilitate si plati, in ceea ce priveste contabilizarea si plata salariilor (ex: alimentare conturi);
    - Stabileste si transmite termenele pentru completarea pontajului catre responsabilii de pontaj si manageri (se asigura de respectarea termenelor si corectitudinea datelor);
    - Acorda sprijin managerilor in completarea pontajului;
    - Furnizeaza explicatii privind calculul salarial angajatilor care au nelamuriri cu privire la acesta;
    - Distribuie tichetele de masa salariatilor;
    - Confirma datele din adeverintele de venit la solicitarea institutiilor bancare;
    - Propune modificari si imbunatatiri ale procedurilor interne de payroll;
    - Se asigura ca sunt transmise toate livrabilele agreate cu furnizorul de payroll corect si la temenul stabilit (stat de plata, nota contabila, declaratia 112, rapoarte, fluturasi de salariu);
    - Solicita rapoarte si urmareste ca acestea sa fie corecte si transmise conform deadline-ului comunicat.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Timisoara,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Timisoara, Job national

    Vezi job-uri similare (26)