Assistant Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SafeFleet active.


Vezi toate job-urile Assistant Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: SafeFleet
Domeniu:
  • Altele
  • Marketing
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 09.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    SafeFleet
    You’re on the safe side with us!

    With an experience of over 20 years in the telematics industry, SafeFleet is one of the most important Romanian players in the GPS monitoring services market.With a stable product, SafeFleet looks for smart people who can innovate the service, making it more competitive.
    Today we have over 3.000 clients and over 55.000 monitored vehicles! SafeFleet is the market leader with a share of 25%!


    2park.io
    Smart parking at your fingertips!

    By connecting car parking owners to people who are looking for a parking spot, 2park sets out to solve the parking spaces problem people face everyday.Working at the 2park.io project will make you a part of something big, right from the birth of the product to its maturity.


    Lek3.co
    Charging electric cars anywhere. Quick and easy!

    Lek3.co helps electric cars owners charge faster and easier and boosts visibility for the car charging locations, by making them the number one choice for EV owners.Helping lek3.co project grow means you’ll be connected to the latest developments in a cutting edge market and you’ll help build a greener future. Join the electro-revolution!

    Cerinte

    Apreciem daca:

    - esti absolvent studii superioare;

    - ai experienta in marketing;

    - stapanesti limba engleza la un nivel avansat;

    - limba romana la un nivel impecabil;

    - ai cunostinte bune de MS office;

    - esti creativ si atent la detalii;

    - dai dovada de seriozitate si esti orientat spre rezultate;

    - ai spirit de echipa.

    Responsabilitati

    Cum poti contribui:

    - vei contacta clientii prin telefon și e-mail;

    - vei promova produsele și serviciile companiei;

    - vei face periodic rapoarte cu privire la evolutia vanzarilor produselor companiei;

    - vei emite facturi;

    - vei asigura suport tehnic pentru produsele Piconet;

    - vei folosi sistemul de ticketing al companiei pentru a rezolva sesizarile clientilor;

    - vei investiga sesizarile clientilor pentru a le oferi suport si asistenta in rezolvarea acestora;

    - vei gasi informații despre clienți, perspective și concurenți;

    - vei aplica chestionare pentru analiza satisfactiei utilizatorilor si clientilor;

    - vei participa cu idei la realizarea materialelor de prezentare sau de imagine ale companiei;

    - vei identifica noi modalitati de promovare/canale de vanzare.

    Alte informatii

    Vei beneficia de:

    - pachet financiar peste nivelul pietei

    - mediu de lucru international si suportul colegilor

    - un stil de viata sanatos, astfel ca decontam 50% din cheltuielile cu sportul (fie inot, aerobic, fitness, etc.)

    - sprijinim familia prin decontarea cu 50% a cheltuielilor de gradinita sau after school

    - tichete de masa sau tichete cadou

    - 50% din cheltuielile cu ochelarii sau lentilele de contact

    - card de sanatate dupa primele 3 luni de acomodare in echipa

    - training specializat si oportunitati de dezvoltare personala

    - activitati de echipa sa iti incarci bateriile in tara si in strainatate!