Assistant Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SafeFleet active.


Vezi toate job-urile Assistant Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: SafeFleet
Domeniu:
  • Altele
  • Marketing
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 09.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    SafeFleet Telematics is one of the most innovative companies in the field of M2M in Romania. Emerging technologies are embraced with enthusiasm by more than 14 years of a young team of R&D, tested and implemented in products that bring value to our customers.
    Many of our solutions have been launched on the market before their time, the company being both a pioneer and demand creator for M2M products that are now in a mature phase: monitoring fleet by GPS, AMR (Automatic Meter Reading) or parking paid through mobile phone.
    Today we have over 2.500 clients and over 30.000 monitored vehicles! SafeFleet is the market leader with a share of 25%!

    Cerinte

    Apreciem daca:

    - esti absolvent studii superioare;

    - ai experienta in marketing;

    - stapanesti limba engleza la un nivel avansat;

    - limba romana la un nivel impecabil;

    - ai cunostinte bune de MS office;

    - esti creativ si atent la detalii;

    - dai dovada de seriozitate si esti orientat spre rezultate;

    - ai spirit de echipa.

    Responsabilitati

    Cum poti contribui:

    - vei contacta clientii prin telefon și e-mail;

    - vei promova produsele și serviciile companiei;

    - vei face periodic rapoarte cu privire la evolutia vanzarilor produselor companiei;

    - vei emite facturi;

    - vei asigura suport tehnic pentru produsele Piconet;

    - vei folosi sistemul de ticketing al companiei pentru a rezolva sesizarile clientilor;

    - vei investiga sesizarile clientilor pentru a le oferi suport si asistenta in rezolvarea acestora;

    - vei gasi informații despre clienți, perspective și concurenți;

    - vei aplica chestionare pentru analiza satisfactiei utilizatorilor si clientilor;

    - vei participa cu idei la realizarea materialelor de prezentare sau de imagine ale companiei;

    - vei identifica noi modalitati de promovare/canale de vanzare.

    Alte informatii

    Vei beneficia de:

    - pachet financiar peste nivelul pietei

    - mediu de lucru international si suportul colegilor

    - un stil de viata sanatos, astfel ca decontam 50% din cheltuielile cu sportul (fie inot, aerobic, fitness, etc.)

    - sprijinim familia prin decontarea cu 50% a cheltuielilor de gradinita sau after school

    - tichete de masa sau tichete cadou

    - 50% din cheltuielile cu ochelarii sau lentilele de contact

    - card de sanatate dupa primele 3 luni de acomodare in echipa

    - training specializat si oportunitati de dezvoltare personala

    - activitati de echipa sa iti incarci bateriile in tara si in strainatate!