Storage Administration Specialist

Angajator: Vauban
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Vauban is a great independent Romanian Group with more than 10 years of sustainable and healthy growth. We do focus on innovation, learning, entrepreneurship and capacity to find new solutions. The company figures are +360 consultants, +100 clients, having locations in Romania and France.
    Our teams daily deliver Technology Services as consultancy (missions at clients’ premises), and also from our delivery center (integration & application development in digital and BI, Software as a Service management, Production, security and infrastructure).
    Vauban is also the Romanian partner with Top premium software editors, leader in data governance and security, being responsible to integrate the solutions and to ensure local support.

    Cerinte

    -Participa la proiectele de dezvoltare si implementare de solutii software/ programe in conformitate cu cerintele clientului si competentele postului.
    -Contribuie la implementarea noilor proiecte informatice in cadrul tuturor etapelor incluzand definirea cerintelor, planificarea, analiza, estimarea precum si stabilirea prioritatilor si asigura implementarea si testarea solutiilor software.
    -Creaza scripturi/programe orientate pe tehnologiile de stocare a datelor in conformitate cu solicitarile clientului.
    -Asigura managementul operational al solutiilor de stocare de date implementate
    si caracteristicile de functionalitate si performanta solicitate
    -Asigura suportul/documentarea/executia in cazul activitatilor de upgrade de software pentru aria de stocare de date
    -Aplica planul de dezvoltare profesionala stabilit de management si asigura informarea constanta a managerului direct in ceea ce priveste evolutia parcurgerii acestuia si de asemenea evidentiaza zonele unde solicita sustinere in vederea imbunatatirii procesului de invatare
    -Se implica in mod proactiv in activitati tehnice complexe asigurand in acelasi timp o planificare si documentare adecvata si executia cu succes a acestora
    -Asigura atunci cand este necesar managementul operational al solutiilor de stocare de date dupa implementare
    -Contribuie la evaluarea noilor tehnologii sau aplicatii in vederea adoptarii lor in cadrul organizatiei.

    Calificari tehnice::
    -Foarte bune cunostinte legate de tehnologia stocarii informatiei si administrarea sistemelor informatice
    -Cunostinte programare UNIX/Linux shell scripting, Perl
    -Cunostinte EMC Symmetrix VMAX / VNX, DataDomain, Networker, Symantec NetBackup, EMC Business Continuity Technologies (solutii de replicare locala si la distanta la nivelul sistemelor de stocare), HP, NetApp
    -Foarte bune cunostinte Cisco SAN MDS si Brocade SAN
    -Foarte bune cunostinte aplicatii de administrare al echipamentelor de stocare a datelor: EMC Unisphere, Symcli, NetApp Oncommand Suite, EMC Control Center
    -Cunostinte sisteme de operare Linux/Unix/Windows / Unix shell scripting
    -Cunostinte ITIL
    -Cunostinte teoretice despre administrarea infrastructurilor IT >3 ani
    -Limba engleza avansat


    Responsabilitati

    1.Participa in toate etapele proiectelor informatice contribuind la implementarea de noi solutii software prin:

    -definirea cerintelor tehnice
    -evaluarea diferitelor solutii informatice
    -dezvoltarea de cod/scripturi
    -testarea functionalitarilor si implementarea aplicatiilor/platformelor informatice in conformitate cu competentele rolului

    2.Asigura dezvoltarea si particularizarea de scripturi si programe informatice ce au tangenta cu domeniul de stocare a datelor.
    3.Efectueaza testarea noilor solutii software dezvoltate asigurand faptul ca acestea respecta cerintele initiale.

    Alte informatii

    Beneficii:

    -Conditii de salarizare atractive
    -Perioada nedeterminata a contractului
    -Plan de cariera (profesional, academic si financiar)
    -Asigurare medicala privata
    -Traininguri si certificari
    -Traininguri pe competente lingvistice: Franceza, Engleza
    -Tickete de masa
    -Evaluare profesionala anuala
    -Beneficii financiare bazate pe parteneriatele companiei
    -Un mediu de lucru prietenos si profesional
    -Infrastructura profesionala