Site Support Specialist - Brașov

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Site Support Specialist - Brașov active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 15.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Dacă ești o persoană organizată, perseverentă, obișnuită să lucreze într-un mediu dinamic și provocator, te invităm să te alături echipei Veo.



    Pentru reușită în această misiune este nevoie de:
    - Experiență de lucru în domeniul administrativ sau al administrării de personal;
    - Cunoștințe medii de limbă engleză (minim B1);
    - Experiență de operare pachet Microsoft Office (preponderent Excel);
    - Capacitate de organizare și prioritizare task-uri;
    - Abilități de comunicare și relaționare.

    Responsabilitati

    Responsabilitățile tale în calitate de Site Support Specialist, vor fi:
    - Pregătirea documentelor necesare dosarului de personal al angajatului;
    - Completarea informațiilor în baza de date și eliberare documentelor pentru deplasările angajaților, adeverințe, etc.
    - Verificarea corectitudinii completării pontajelor și a deconturilor;
    - Realizarea comenzilor lunare pentru necesarul din sediu;
    - Planificarea și organizarea instructajul SSM și a controlului medical de medicina muncii;
    - Gestionarea fluxului de documente în sediu (imprimare documente/semnare/arhivare, etc.);
    - Oferire suportului în vederea implementării și asigurării unei bune desfășurări a evenimentelor locale (delegații, prezentări, ședințe și evenimente similare).
    - Colaborarea cu departamentele suport (resurse umane, IT, contabilitate, salarizare).

    Alte informatii

    Și pentru că valorificăm dorința de a învăța, oferim urmatoarele beneficii:
    - Pachet salarial motivant;
    - Formare la nivelul companiei;
    - Posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, feedback și coaching din partea responsabililor direcți;
    - Desfășurarea activității într-o echipă tânără și profesionistă.