Site Support Specialist - Brașov

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Site Support Specialist - Brașov active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 15.01.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Dacă ești o persoană organizată, perseverentă, obișnuită să lucreze într-un mediu dinamic și provocator, te invităm să te alături echipei Veo.



    Pentru reușită în această misiune este nevoie de:
    - Experiență de lucru în domeniul administrativ sau al administrării de personal;
    - Cunoștințe medii de limbă engleză (minim B1);
    - Experiență de operare pachet Microsoft Office (preponderent Excel);
    - Capacitate de organizare și prioritizare task-uri;
    - Abilități de comunicare și relaționare.

    Responsabilitati

    Responsabilitățile tale în calitate de Site Support Specialist, vor fi:
    - Pregătirea documentelor necesare dosarului de personal al angajatului;
    - Completarea informațiilor în baza de date și eliberare documentelor pentru deplasările angajaților, adeverințe, etc.
    - Verificarea corectitudinii completării pontajelor și a deconturilor;
    - Realizarea comenzilor lunare pentru necesarul din sediu;
    - Planificarea și organizarea instructajul SSM și a controlului medical de medicina muncii;
    - Gestionarea fluxului de documente în sediu (imprimare documente/semnare/arhivare, etc.);
    - Oferire suportului în vederea implementării și asigurării unei bune desfășurări a evenimentelor locale (delegații, prezentări, ședințe și evenimente similare).
    - Colaborarea cu departamentele suport (resurse umane, IT, contabilitate, salarizare).

    Alte informatii

    Și pentru că valorificăm dorința de a învăța, oferim urmatoarele beneficii:
    - Pachet salarial motivant;
    - Formare la nivelul companiei;
    - Posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, feedback și coaching din partea responsabililor direcți;
    - Desfășurarea activității într-o echipă tânără și profesionistă.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Brasov,

    Remote