Dispatcher - Monitorizare Procese

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Dispatcher - Monitorizare Procese active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 18.06.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte

    Căutăm colegi care să aibă:

    - Capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare cu clienţii şi cu personalul de teren;
    - Capacitate de prioritizare;
    - Capacitate de învăţare şi adaptare rapidă la schimbări;
    - Rezistenţă la stres;
    - Concentrare bună;
    - Persoană riguroasă, tenace, organizată;
    - Minim 1 an experienţă în domeniul telecomunicaţiilor.

    Responsabilitati

    Responsabilitati prinicpale:

    - Monitorizează bună execuţie şi în termenele specifice a lucrărilor efectuate de către partea tehnică;
    - Operează modificări în sistemele informatice cu privire la lucrări;
    - Oferă suport colegilor din teren pentru bună execuţie şi în termen a lucrării acestora;
    - Informarea clienţilor în situaţii atipice în cursul execuţiei lucrării (întârzieri, amânări);
    - Contactează clienţii pentru situaţii de confirmare a lucrării de către aceştia sau în situaţii de neprezentarea a clientului în locaţia lucrării.

    Alte informatii

    Ce beneficii ai ?
    - Salariu fix motivant plus comision în funcţie de rezultatele tale;
    - Program de lucru flexibil, în ture;
    - Un mediu de lucru plăcut;
    - Dezvoltarea abilităţilor şi competenţelor personale, care te vor ajută pe viitor, în carieră ta.

    Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati pagina de internet a Telekom, la rubrica Telekom Romania, sectiunea Cariere pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.

    Contractul de muncă se încheie prin partenerul Telekom – Professional SRL

    Va rog sa trimiteti C.V.-ul pana la data de 18.06.2018.
    Persoana de contact: Ioana Grigorescu
    Doar candidatii selectati vor fi contactati.