Dispatcher - Monitorizare Procese

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 16.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

    Cerinte

    Căutăm colegi care să aibă:

    - Capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare cu clienţii şi cu personalul de teren;
    - Capacitate de prioritizare;
    - Capacitate de învăţare şi adaptare rapidă la schimbări;
    - Rezistenţă la stres;
    - Concentrare bună;
    - Persoană riguroasă, tenace, organizată;
    - Minim 1 an experienţă în domeniul telecomunicaţiilor.

    Responsabilitati

    Responsabilitati prinicpale:

    - Monitorizează bună execuţie şi în termenele specifice a lucrărilor efectuate de către partea tehnică;
    - Operează modificări în sistemele informatice cu privire la lucrări;
    - Oferă suport colegilor din teren pentru bună execuţie şi în termen a lucrării acestora;
    - Informarea clienţilor în situaţii atipice în cursul execuţiei lucrării (întârzieri, amânări);
    - Contactează clienţii pentru situaţii de confirmare a lucrării de către aceştia sau în situaţii de neprezentarea a clientului în locaţia lucrării.

    Alte informatii

    Ce beneficii ai ?
    - Salariu fix motivant plus comision în funcţie de rezultatele tale;
    - Program de lucru flexibil, în ture;
    - Un mediu de lucru plăcut;
    - Dezvoltarea abilităţilor şi competenţelor personale, care te vor ajută pe viitor, în carieră ta.

    Contractul de muncă se încheie prin partenerul Telekom – Professional SRL