Settlement Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Settlement Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Ne place să credem că oamenii vin la noi atunci când au nevoie de sprijin pentru realizarea unui vis. Banca este o instituție serioasă, dar asta nu înseamnă că banking-ul nu poate fi cool. Cum? Printr-o cultură organizațională deschisă, în care valorile angajaților, adică ale tale, se unesc cu valorile OTP Bank.

    Am vrea ca și tu să crezi în valorile noastre și să le consolidăm împreună. Știm că noua generație face lucrurile diferit și vrem să învățăm asta de la tine. Încurajăm dialogul, colaborarea, creativitatea, soluțiile digitale.

    La OTP Bank, susținem și promovăm o atitudine financiară responsabilă. Ne implicăm în comunitate, prin programele de educație financiară pentru copii și tineri dezvoltate de Fundația Dreptul la Educație și oferim angajaților șansa de a se implica în programe de voluntariat în toată țara, prin intermediul programului OTP Community.

    Cerinte

    - Limba engleza – nivel avansat;
    - MS Office – nivel avansat;
    - Experienta de minimum 2 ani in cadrul sistemului bancar;
    - Capacitate de analiza si sinteza;
    - Persoana sociabila, deschisa la munca in echipa;
    - Seriozitate si corectitudine;
    - Proactivitate.

    Responsabilitati

    - Colaborarea cu institutiile financiare din Romania si din strainatate in vederea stabilirii relatiilor de corespondenta (verificarea si analizarea documentatiei corespunzatoare deschiderii conturilor NOSTRO/LORO, primirea/trasmiterea mesajelor SWIFT autentificate);
    - Cooperarea cu unitatile teritoriale, cu unitatile organizationale centrale, cu liniile de business si cu anumite unitati organizationale din cadrul OTP HU in ceea ce priveste primirea/transmiterea chestionarelor KYC (Know Your Customer) / AML (Anti-Money Laundering) de la/catre diverse contrapartide bancare in vederea asigurarii unei bune gestionari a procesului Due Diligence;
    - Gestionarea contractelor cu privire la termenii si conditiile oferite/stabilite in cadrul conturilor NOSTRO si LORO;
    - Asigurarea suportului in derularea activitatii de corespondenti bancari (actualizare date banci, confirmare semnaturi);
    - Initierea, analizarea si solutionarea prin corespondenta e-mail/SWIFT/aplicatii interne a investigatiilor, reclamaţiilor si a altor problemele aparute in derularea tranzactiilor internationale in baza solicitarilor clientilor si a celorlalte directii/departamente/unitati;

    Beneficii:
    - Posibilitatea de a-ţi construi o carieră într-un mediu profesionist;
    - Pachet salarial atractiv;
    - Asigurare medicală;
    - Asigurare de viaţa;
    - Beneficii non-financiare: certificări, traininguri.