Settlement Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Settlement Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.02.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    OTP Group aniversează anul acesta 70 de ani de activitate și a devenit unul dintre cei mai mari furnizori independenți de servicii financiare din Europa Centrală și de Est. Comunitatea de aproximativ 36.000 de angajați OTP deservește zilnic peste 18,5 milioane de clienți din 11 țări.

    OTP Bank România, subsidiară a OTP Grup, este un furnizor integrat și auto-finanțat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9 după active în clasamentul jucătorilor bancari din România, cu o cotă de piață de 2,55% din iunie 2019.

    Misiunea noastră este să sprijinim continuu succesul celor care ne investesc cu încrederea lor. Prin urmare, după mai bine de 15 ani de activitate pe piața locală, implementăm o transformare Agile la scară largă, adaptată la realitățile economice ale pieței și așteptările clienților din ce în ce mai complexe.

    Căutăm experți, ca tine, care sunt pregătiți să aibă un impact asupra modului în care funcționează compania noastră.

    Cerinte

    - Limba engleza – nivel avansat;
    - MS Office – nivel avansat;
    - Experienta de minimum 2 ani in cadrul sistemului bancar;
    - Capacitate de analiza si sinteza;
    - Persoana sociabila, deschisa la munca in echipa;
    - Seriozitate si corectitudine;
    - Proactivitate.

    Responsabilitati

    - Colaborarea cu institutiile financiare din Romania si din strainatate in vederea stabilirii relatiilor de corespondenta (verificarea si analizarea documentatiei corespunzatoare deschiderii conturilor NOSTRO/LORO, primirea/trasmiterea mesajelor SWIFT autentificate);
    - Cooperarea cu unitatile teritoriale, cu unitatile organizationale centrale, cu liniile de business si cu anumite unitati organizationale din cadrul OTP HU in ceea ce priveste primirea/transmiterea chestionarelor KYC (Know Your Customer) / AML (Anti-Money Laundering) de la/catre diverse contrapartide bancare in vederea asigurarii unei bune gestionari a procesului Due Diligence;
    - Gestionarea contractelor cu privire la termenii si conditiile oferite/stabilite in cadrul conturilor NOSTRO si LORO;
    - Asigurarea suportului in derularea activitatii de corespondenti bancari (actualizare date banci, confirmare semnaturi);
    - Initierea, analizarea si solutionarea prin corespondenta e-mail/SWIFT/aplicatii interne a investigatiilor, reclamaţiilor si a altor problemele aparute in derularea tranzactiilor internationale in baza solicitarilor clientilor si a celorlalte directii/departamente/unitati;

    Beneficii:
    - Posibilitatea de a-ţi construi o carieră într-un mediu profesionist;
    - Pachet salarial atractiv;
    - Asigurare medicală;
    - Asigurare de viaţa;
    - Beneficii non-financiare: certificări, traininguri.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (9)