Practicant (m/f) Market Entry & Business Development

This job is no longer active!

View all jobs Camera de Comert si Industrie Romano-Germana active


View all jobs Practicant (m/f) Market Entry & Business Development active on Hipo.ro

View all jobs Import - Export active on Hipo.ro

View all jobs Management - Consulting active on Hipo.ro

View all jobs Marketing active on Hipo.ro


Employer: Camera de Comert si Industrie Romano-Germana
Domain:
  • Import - Export
  • Management - Consulting
  • Marketing
  • Job type: part-time
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 24.09.2018
    Remote work: On-site
    Short company description

    AHK România face parte din rețeaua Camerelor de Comerț și Industrie bilaterale germane, cu 130 de birouri în 90 de țări. Biroul din București a fost înființat în anul 2002 și numără la ora actuală 27 angajați. Pe lângă diversele activități dedicate celor aproximativ 600 de membri, printre care se află atât societăți germane cât și romanești, AHK România oferă consultanță mediului de afaceri și anume: consilierea investitorilor și recrutarea de personal, studii de piață, găsirea partenerilor de afaceri potriviți, consilierea expozanților la târguri din țară și străinătate, consilierea în domeniul formării profesionale sau a energiilor verzi.

    În plus, AHK România a înființat o Curte de Arbitraj, scopul principal al acesteia fiind scurtarea duratei proceselor purtate de companii. AHK România se implică și în evoluția procesului legislativ din România, contribuind prin grupele sale de lucru cu propuneri pe teme care pot influența climatul investițional și de afaceri sau atractivitatea României ca amplasament investițional.

    Requirements

    Suntem în căutarea unui student (m/f) înmatriculat în sistemul național de învățământ de licență care să asiste echipa departamentului de Market Entry & Business Development în proiecte și în activități administrative pe o perioadă determinată. Actvitatea este part-time iar programul este unul flexibil.

    Candidatul trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:

    • Capacitate de a întelege sisteme și procese în ansamblul lor și de a lucra eficient cu acestea;
    • Persoană organizată, responsabilă și atentă la detalii cu focus pe calitatea sarcinilor îndeplinite;
    • Capacitatea de a analiza diverse situații și de a găsi soluții;
    • Cunostinte bune de limba germană; engleza constituie un avantaj;
    • Cunostinte de utilizare a suitei MS-Office, cunoștințele de utilizare a unui program tip CRM reprezinta un avantaj.

    Responsibilities

    Sprijina echipa departamentului de Market Entry & Business Development în proiecte și în activități administrative.

    Other info

    Aveți oportunitatea de a interacționa cu membrii diferitelor departamente ale AHK România și de a vă familiariza cu activitățile acestora.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (202)