Payroll Technical Manager - Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Payroll Technical Manager - Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Ce căutăm:



    - Experiență relevantă în servicii de salarizare/payroll bazate pe legislație franceză  (legislație fiscală franceză, contracte de muncă, calcul de salarii, declarații)



    - Experiența într-o poziție managerială și colaborare cu diferiți clienți internaționali



    - Experiență în raportarea rezultatelor către top management și propunerea unor axe strategice



    - Nivel avansat de limba franceză (nivel minimum B2)



    - Abilitatea de a comunica și de a motiva membrii echipei



    - Leadership și abilități de mediere



    - Dezvoltarea indicatorilor de performanță



    - Flexibilitate



    - Disponibilitate pentru călătorii ocazionale în interes de serviciu



    - Cunoașterea limbii engleze poate reprezenta un avantaj

    Responsabilitati

    Responsabilități principale:



    - Coordonează activitatea de salarizare/payroll  a membrilor echipelor din cadrul departamentului.



    - Supraveghează activitatea echipelor, evaluează nivelul acestora, urmărește indicatorii de performanță și rezultatele obținute.



    - Acționează că un facilitator atât între echipele departamentului cât și în relația cu clienții internaționali.



    - Propune și urmărește planuri de acțiune pentru a îmbunătăti activitatea.



    - Motivează și acordă o atenție constantă membrilor echipei.

    Alte informatii

    Beneficii :


    - Formare la nivelul companiei si internaţional;
    - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    - Pachet salarial si mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Ploiesti,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (174)