Consultant Tehnic Vânzări (m/f)

Employer: Camera de Comert si Industrie Romano-Germana
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Engineering
  • Sales
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • Cluj Napoca
  • Updated at: 17.01.2018
    Short company description

    AHK România face parte din rețeaua Camerelor de Comerț și Industrie bilaterale germane, cu 130 de birouri în 90 de țări. Biroul din București a fost înființat în anul 2002 și numără la ora actuală 21 angajați. Pe lângă diversele activități dedicate celor aproximativ 550 de membri, printre care se află atât societăți germane cât și romanești, AHK România oferă consultanță mediului de afaceri și anume: consilierea investitorilor și recrutarea de personal, studii de piață, găsirea partenerilor de afaceri potriviți, consilierea expozanților la târguri din țară și străinătate, consilierea în domeniul formării profesionale sau a energiilor verzi.

    În plus, AHK România a înființat o Curte de Arbitraj, scopul principal al acesteia fiind scurtarea duratei proceselor purtate de companii. AHK România se implică și în evoluția procesului legislativ din România, contribuind prin grupele sale de lucru cu propuneri pe teme care pot influența climatul investițional și de afaceri sau atractivitatea României ca amplasament investițional.

    Requirements

    Suntem o companie germană de succes cu experienţă îndelungată. Portofoliul nostru de produse cuprinde componente tehnice în special adresate industriei şi comerţului specializat. Producem toate cele 20.000 de produse în Germania şi avem deja numeroase firme de distribuţie în întreaga lume.

    A sosit momentul să ne extindem prezenţa pe piaţa românească şi căutăm pentru noua noastră filială din Cluj-Napoca un

    Consultant Tehnic Vânzări (m/f)

    Profilul dvs.:

    • Studii tehnice sau economice, dar cu backround tehnic solid;
    • Experiență în vânzarea de produse tehnice;
    • Personalitate dinamică cu abilități bune de comunicare și putere de convingere;
    • Cunoştinţe foarte bune de limba engleză, scris şi vorbit; cunoaşterea limbii germane reprezintă un avantaj.

    Responsibilities

    Activitatea dvs. se va desfasura in birou. Responsabilitățile dvs. sunt:

    • Consilierea tehnică profesionistă a clienților și suport în procesul de vânzare;
    • Persoană de contact pentru actualii și potențialii clienți;
    • Realizarea ofertelor de preț și urmărirea acestora;
    • Plasarea si procesarea comenzilor;
    • Achiziția de clienți noi și suport acordat acestora împreună cu reprezentanții de vanzări de pe teren.

    Other info

    Oferta noastră:

    • O activitate interesantă și plină de provocări într-o companie internațională de succes;
    • Şcolarizare vastă şi intensivă;
    • Pachet salarial atractiv, bazat pe performanţă.