Cautam persoane ce sa participe la Focus Grup + Oferim RECOMPENSA!

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate anunturile Reveal Marketing Research active.


Vezi toate anunturile Cautam persoane ce sa participe la Focus Grup + Oferim RECOMPENSA! active pe Hipo.ro

Vezi toate anunturile in Marketing active pe Hipo.ro

Companie: Reveal Marketing Research
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip anunt: eveniment
    Nivel anunt: Student/Absolvent
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 20.12.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piata independenta care ofera servicii integrate de cercetare si consultanta de inalta calitate acoperind o arie vasta de categorii de produse atat din Romania cat si din alte tari europene.

    Cerinte

    Companie de cercetare de marketing realizeaza, in perioada 19 decembrie, in IASI un focus grup si cautam persoane ce sa participe la aceasta intalnire.

    Cautam persoane cu urmatorul profil:
    - doar femei, cu varsta cuprinsa intre 27 si 40 de ani,
    - utilizatoare de produse pentru par, piele si corp si
    - responsabile cu achizitionarea de produse de ingrijire a sanatatii – dermatocosmetice achizitionate din farmacii, magazine specializate

    Oferin recompensa pentru timpul acordat, tichete in valoare de 70 lei.

    Daca sunteti interesat, va rugam sunati la 0742.037.623.

    Responsabilitati

    Focus-grup-ul este o tehnica de cercetare calitativa, ce consta in stabilirea unei discutii pe o tema data cu un grup alcatuit de regula din 8-10 participanti, timp de 1-2 ore. Metoda permite obtinerea unor informatii de mare profunzime referitoare la motivatiile si comportamentele categoriilor de interes. Aceasta tehnica poate fi folosita in domenii diverse precum:

    - testarea mesajelor, produselor, reclamelor etc.
    - identificarea perceptiilor asupra unui produs, organizatie, serviciu sau concept
    - evaluarea / testarea campaniilor publicitare si promotionale
    - identificarea profilului unui grup-tinta (consumatori ai unui produs s.a.)
    - identificarea caracteristicilor unei marci (imaginea marcii) si pozitionarea acesteia intre marcile concurente pe piata
    - identificarea mecanismelor decizionale care stau la baza optiunii intre mai multe alternative
    - identificarea atitudinilor fata de un produs, fata de o idee sau o problematica
    - identificarea setului de valori si aspiratii ale unui segment tinta
    - schitarea unei strategii de campanie publicitara, de marketing
    - stabilirea punctelor tari si slabe ale unui concept, program sau produs/marca etc.



    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Iasi, Job national