Helpdesk assistant with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EBC active.


Vezi toate job-urile Helpdesk assistant with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: EBC
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.07.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

    Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.

    Cerinte

    EBC recruteaza pentru unul din clientii sai, lider de piata in domeniul software pentru industria medicala si farmaceutica din Romania, 7 pozitii de Operatori Helpdesk cu limba franceza.

    Competente:

    - Limbi straine: franceza minim nivel B2;
    - Experienta minima socilitata: absolvent, 0-1 ani de experienta;
    - Cunostinte tehnice: tool-uri interne&informatica, sisteme de explorare standard (Windows).

    Profilul cautat

    - Persoana atenta la detalii, perseverenta si integra;
    - Flexibilitate si capacitate de invatare

    Responsabilitati

    - Asistenta pentru clienti din domeniul medical/farmaceutic, in special telefonic;
    - Suportul pentru profesionistii din domeniul medical si gestionarea incidentelor si cererilor cunoscute si repertoriate;
    - Inregistrarea si rezolvarea cererilor sau incidentelor si realizarea primelor actiuni necesare rezolvarii unei probleme tehnice - "cunoscute, simple si rapide";
    - Informarea imediata a superiorului operational despre anomaliile intalnite;
    - Analizarea, clasificarea tichetului si urmarirea lui pana la inchidere precum si/sau gestionarea solicitarilor sau incidentelor dupa procedurile definite;

    Alte informatii

    Oferta:

    - Salariu foarte atractiv si pachet de beneficii competitiv;
    - Bonusuri de performanta;
    - Contract pe perioada nedeterminata;