Office Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile RINF active.


Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: RINF
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    People & Culture
    At RINF you'll find a team of people that embrace and encourage diversity, that are driven by passion for performance. We welcome initiative with enthusiasm and encourage people to follow their intuition and build a solid argument for the thing they believe in. At RINF your voice is heard!
    We are a closely knit, passionate team set to make our clients lives easier and their companies more successful. The most important thing is that we value our people, not only as employees, but as individuals, we support and appreciate each personality, because for us different is unique.
    We are passionate about technology. Our hobby is also our field of work and that shows in everything that we do.

    Cerinte

    - Abilitati excelente de comunicare;
    - Limba engleza la un nivel avansat;
    - Cunostinte bune de operare PC (Word, Excel, Outlook);
    - Personalitate dinamica si cu initiativa.

    Responsabilitati

    - Mentine legatura cu angajatii si raspunde la solicitarile acestora;
    - Intocmeste rapoarte solicitate de management;
    - Stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si comandarea consumabilelor necesare (papetarie, protocol);
    - Duce la indeplinire orice sarcina trasata de managerul direct sau CEO;
    - Raspunde de preluarea corespondentei sosita pe adresa firmei (plicuri, faxuri, oferte etc);
    - Tine o evidenta a tuturor numerelor de telefon, fax, precum si a adreselor care ii sunt aduse la cunostinta in diferite moduri;
    - Preia toate apelurile telefonice si le directioneaza in functie de cererea interlocutorului;
    - Primeste persoanele din afara si le indruma spre departamentele competente sau sala de intalniri;
    - Raspunde de inregistrarea documentelor redactate si de evidenta lor;
    - Face copii XEROX pentru documentele care ii sunt inmanate;
    - Tine legatura cu toti furnizorii companiei;
    - Transmite lunar catre financiar situatia costurilor de office management;
    - Supravegheaza ordinea si curatenia in interiorul companiei;
    - Asigura suport departmanetului financiar-operational din care face parte pentru diverse activitati.

    Alte informatii

    - Mediu de lucru placut;
    - Beneficii flexibile;
    - Oportunitati de dezvoltare profesionala;
    - Pachet salarial atractiv.