Social Media Specialist with German

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Our client is a well-known multinational company that provides and develops innovative solutions such as travel big data analytics, social media management, baggage helpdesk and crew scheduling for the continuously changing travel industry.

    Requirements:

    - High level of English Language;
    - High level of German Language;
    - 1 year of experience in customer service (desirable);
    - Travel industry knowledge/background (desirable);
    - Good communication skills;
    - Customer focus;
    - Drive for results;
    - Strong personality.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Manage social media servicing/campaigns and day-to-day activities on Salesforce.com in a 24/7 environment. Being able to use different tools to deliver a complete service to our customers.
    - Should be able to effectively resolve all customer queries in English and German.
    - By constantly monitoring Social Media, anything out of the ordinary needs to be escalated to the supervisor for an effective and immediate action.

    Job Code: 071217AB