IT first level support – Departamentul IT

This job is no longer active!

View all jobs Mercedes-Benz Romania active


View all jobs IT first level support – Departamentul IT active on Hipo.ro

View all jobs IT Hardware active on Hipo.ro

View all jobs IT Software active on Hipo.ro


Employer: Mercedes-Benz Romania
Domain:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 17.02.2018
    Remote work: On-site
    Short company description

    Mercedes-Benz Romania is part of the Daimler Group and is Daimler's national sales organization for the divisions Passenger Cars and Vans. As a wholesale organization, we are determined to ensure a strong sales and after-sales network with our more than 42 authorized sales and service centers in Romania.

    Our various organizations and functions have one mutual objective: provide the best products and services for our dealer network and customers, to sustain Mercedes-Benz as the first choice in Romania.

    Automotive Sales and Financial Services is a people business. Our highly committed and qualified employees make the difference in a competitive environment. We would like to invite you to contribute to and be part of our success story.

    Requirements

    Cunoştinţe cerute:
    Obligatorii:
     Studii superioare
     Certificare IT/Administrare de rețea
     Engleză – fluent
     Windows servers
     Active directory
     Share point
     Crystal reports
     Microsoft Dinamics
     MS SQL

    Experienţa cerută:
     experiență în domeniul IT într-o poziție similară este de dorit dar poate fi și un proaspăt absolvent al unei universități de profil IT

    Competenţe cerute:
     Orientat spre rezultate
     Adaptabilitate și capacitate de invățare
     Flexibil, deschis, doritor să invețe
     Capabil să lucreze în echipă
     Dispus să călătorească în țară și străinătate
     Abilități de negociere, mediere
     Abilități de comunicare
     Analitic, sintetic, participativ
     Abilități de rezolvare a problemelor și luarea rapidă a deciziilor

    Responsibilities

     Administrare de rețea: responsabil pentru instalarea / configurarea și întreținerea de IT hardware şi software şi a infrastructurii aferente
     Responsabil cu depănarea problemelor raportate de utilizatori. Identificarea problemelor înaintate de utilizatori, identificarea sursei problemei, determinarea posibilelor solutții, testarea și implementarea soluțiilor.
     Instalarea, configurarea şi mentenanța calculatoarelor personale, staţiilor de lucru, serverelor de fişiere, reţelelor de internet, de cablare în reţea, şi alte echipamente aferente, dispozitive şi sisteme; adaugă sau execută operațiuni de upgrade şi configurează modemuri, unităţi de disc, etc
     Verificarea noilor versiuni de software, instalare client
     Suportul utilizatorilor de system: configurare/ setarea drepturilor utilizatorilor în concordatanță cu cerințele BU
     Suport IT Helpdesk și SML și ISO.

    Other info

    Informații adiționale
    - Angajare prin leasing de personal
    - Perioadă determinată de 12 luni

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (579)