Administrative assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Administrative assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.02.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    • Bune abilitati de organizare;
    • Bune abilitati de comunicare si adaptare la diferite situatii;
    • Atentie la detalii;
    • Experienta minima de 1 an intr-o pozitie de receptionist, asistent manager sau in activitatea de relationare cu clientii;
    • Capacitate de a pastra confidentialitatea informatiilor interne si externe;
    • Cunoasterea limbii engleze, minim la nivel intermediar (scris si vorbit);
    • Cunostinte MS-Office de editare de text, calcul tabelar si pregatire prezentari (Word, Excel, PowerPoint).

    Responsabilitati

    • Preluarea, transmiterea si indosarierea corespondentei si mesajelor din partea furnizorilor, clientilor si a celorlalti angajati;
    • Inregistrarea in registrul de intrari-iesiri documentele emise sau primite in companie;
    • Este responsabil de activitatile de primire a vizitatorilor si de protocolul din cadrul intalnirilor;
    • Este responsabil de intretinerea relatiei cu furnizorii din aria sa de responsabilitate;
    • Este responsabil de gestionarea aparatelor si a cardurilor returnate de clienti si asigura colectarea acestora de la clientii blocati ;
    • Oferirea suportului la cererea colegilor din celelalte departamente.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (54)