Manager departament asistenti comerciali

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Manager departament asistenti comerciali active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 26.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană cu abilitati manageriale, autonoma, cu spirit comercial și capacitate de organizare pentru a se alătura departamentuluin nostru comercial din Iași.




    Pentru reușită în această misiune este nevoie de:




    - Bune abilități de comunicare și o excelentă capacitate de a stabili relații de calitate cu parteneri externi;
    - Reale calități de adaptare, pragmatism și leadership;
    - Experiență în management de echipe cu specific comercial;
    - Disponibilitate, corectitudine, implicare în munca sa, bune abilități de organizare și o atitudine proactivă;
    - Un nivel avansat de limbă engleză ;
    - Cunoașterea limbii franceze reprezintă un avantaj;
    - Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word, Internet.

    Responsabilitati

    În calitate de Manager departament asistenti comerciali principalele tale responsabilități vor fi:




    - Coordonarea departamentului de asistenti comerciali în vederea realizării obiectivelor lunare;



    - Pregătirea și organizarea întâlnirilor cu membrii echipei atat pentru procesul de evaluare cat si pentru cel de training;
    - Asigurarea transferului de task-uri către membrii echipei şi intervenția în rezolvarea problemelor;
    - Dezvoltarea competențelor membrilor echipei;
    - Dezvoltarea unei ambianțe de lucru pozitive, asigurând coaching-ul cotidian individual și colectiv;
    - Analizarea rezultatelor și propunerea de acțiuni pentru atingerea obiectivelor stabilite.

    Alte informatii

    Beneficii :


    - Formare la nivel internaţional;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial atractiv.