Manager departament asistenti comerciali

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Manager departament asistenti comerciali active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 26.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană cu abilitati manageriale, autonoma, cu spirit comercial și capacitate de organizare pentru a se alătura departamentuluin nostru comercial din Iași.




    Pentru reușită în această misiune este nevoie de:




    - Bune abilități de comunicare și o excelentă capacitate de a stabili relații de calitate cu parteneri externi;
    - Reale calități de adaptare, pragmatism și leadership;
    - Experiență în management de echipe cu specific comercial;
    - Disponibilitate, corectitudine, implicare în munca sa, bune abilități de organizare și o atitudine proactivă;
    - Un nivel avansat de limbă engleză ;
    - Cunoașterea limbii franceze reprezintă un avantaj;
    - Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word, Internet.

    Responsabilitati

    În calitate de Manager departament asistenti comerciali principalele tale responsabilități vor fi:




    - Coordonarea departamentului de asistenti comerciali în vederea realizării obiectivelor lunare;



    - Pregătirea și organizarea întâlnirilor cu membrii echipei atat pentru procesul de evaluare cat si pentru cel de training;
    - Asigurarea transferului de task-uri către membrii echipei şi intervenția în rezolvarea problemelor;
    - Dezvoltarea competențelor membrilor echipei;
    - Dezvoltarea unei ambianțe de lucru pozitive, asigurând coaching-ul cotidian individual și colectiv;
    - Analizarea rezultatelor și propunerea de acțiuni pentru atingerea obiectivelor stabilite.

    Alte informatii

    Beneficii :


    - Formare la nivel internaţional;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Iasi, Piatra Neamt, Suceava,

    Bacau, Botosani, Iasi,

    Iasi, Piatra Neamt, Suceava, Job national

    Vezi job-uri similare (7)