Call Center Officer (Hungarian Speaker)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Call Center Officer (Hungarian Speaker) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internship
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    Ne place să credem că oamenii vin la noi atunci când au nevoie de sprijin pentru realizarea unui vis. Banca este o instituție serioasă, dar asta nu înseamnă că banking-ul nu poate fi cool. Cum? Printr-o cultură organizațională deschisă, în care valorile angajaților, adică ale tale, se unesc cu valorile OTP Bank.

    Am vrea ca și tu să crezi în valorile noastre și să le consolidăm împreună. Știm că noua generație face lucrurile diferit și vrem să învățăm asta de la tine. Încurajăm dialogul, colaborarea, creativitatea, soluțiile digitale.

    La OTP Bank, susținem și promovăm o atitudine financiară responsabilă. Ne implicăm în comunitate, prin programele de educație financiară pentru copii și tineri dezvoltate de Fundația Dreptul la Educație și oferim angajaților șansa de a se implica în programe de voluntariat în toată țara, prin intermediul programului OTP Community.

    Cerinte

    • Cunoasterea limbii maghiare - nivel avansat;
    • Abilităţi de vânzare, persuasiune;
    • Cunoştinţe de operare PC (Microsoft Office);
    • Atitudine proactivă și orientare spre rezultate;
    • Abilităţi multitasking, prioritizare eficientă, responsabilitate, managementul eficient al timpului;
    • Colaborare eficientă în cadrul echipei.

    Responsabilitati

    • Preiei si rezolvi solicitari primite de la clienti prin apeluri telefonice sau prin alte canale de comunicare (email, chat, mesaje Internet Banking sau social media)
    • Asiguri suport pentru serviciile şi produsele băncii in interactiune cu alte departamente interne;
    • Identifici oportunităţi de promovare a produselor bancii in contactele cu clientii, ii ghidezi si ii convingi sa mearga in sucursale sau agentii;
    • Preiei reclamaţii primite telefonic de la clienţi şi le trimiti spre rezolvare;
    • Efectuezi tranzacţii ordonate telefonic de clienţii serviciului OTPdirekt;
    • Iniţiezi apeluri către clienţi şi potenţiali clienţi ai băncii în timpul campaniilor de vânzare, în scopul promovării produselor şi serviciilor.

    Alte informatii

    • Salariu fix dar si bonusuri atractive în funcţie de performanţă;
    • Mediu de lucru plăcut, colegi veseli si gata oricand sa te ajute.