Asistent Manager

This job is no longer active!

View all jobs TBI Group active


View all jobs Asistent Manager active on Hipo.ro

View all jobs Acquisitions - Logistics - Supplies active on Hipo.ro

View all jobs Administrative Assistance active on Hipo.ro


Employer: TBI Group
Domain:
  • Acquisitions - Logistics - Supplies
  • Administrative Assistance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 03.01.2018
    Remote work: On-site
    Short company description

    TBI Bank Romania, TBI Leasing si TBI Credit furnizeaza acces la solutii financiare inovatoare, digitale, integrate, creditarea fiind baza activitatii noaste comerciale. Facem parte din grupul 4finance Holding – cel mai mare grup european de credite de consum accesibile online si pe dispozitive mobile si ne dorim sa cream o comunitate de experti talentati si foarte experimentati, gata sa isi ofere serviciile clientilor din toata Europa.

    Cautam persoane care sa ne provoace prin pasiunea, ingeniozitatea si ideile lor si daca doriti sa va alaturati echipei noastre, ne anuntam entuziasmati in a va cunoaste.

    Requirements

    • Studii Medii/Superioare
    • Abilități foarte bune de limba engleza - atat in scris, cat și in vorbire;
    • Cunostiinte operare PC, Microsoft Office, Internet, Word, Excel
    • Experiența relevantă va fi considerată un plus
    • Persoana responsabila, organizata, comunicativa, dinamica, atenta la detalii

    Responsibilities

    • Stabilirea de intalniri, vizite, sedinte pentru managementului companiei.
    • Gestionarea activitati de birou si a problemelor administrative.
    • Redactarea si traducerea diferitelor materiale.
    • Mentinerea si coordonarea relatiilor cu furnizorii de produse si servicii specifice activitatii de birou.
    • Preluarea si directionarea apelurilor telefonice, oferirea informatiilor, inregistrarea si transmiterea mesajelor.
    • Activitati de receptie si protocol.
    • Transmiterea si primirea faxurilor/emailurilor.
    • Pastrarea agendei directorului.
    • Primirea si impartirea corespondentei/ faxurilor, inregistrarea lor in registre.
    • Elaborarea si pastrarea la zi a bazelor de date cu nume, adrese si numere de telefon.
    • Aranjamente de calatorie (rezervare bilete de avion, camere de hotel, etc.)
    • Gestionarea registrului de intrari-iesiri a documentelor din companie.

    Other info

    Oferim

    Dezvoltarea carierei intr-o organizatie dinamica si moderna;
    Mediu de lucru placut, deschis, bazat pe munca de echipa;
    Remuneratie competitiva;
    Birouri moderne si locatie excelenta in zona centrala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (88)