Office Assistant/ Secretara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Temps active.


Vezi toate job-urile Office Assistant/ Secretara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Temps
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Temps is the leading company providing integrated HR services and workforce solutions for white collars professionals. Founded in 2011 as part of an IT group, historically we build our core expertise for the IT&C sector. Temps capitalized the market knowledge and expended its expertise to expanding industry sectors. The company has been growing out of passion for an outstanding performance for both candidates and clients. We continuously invest in technology and process digitalization as key components for a flexible and effective service.

    What differentiates us is what makes us stronger as a team. Values are what keeps us together and define us In our efforts to achieve goals, honor commitment and create a great service experience.

    Find your next career opportunity in our list of open positions. If you’re an experienced professional, that’s wonderful. If not, that’s still ok, as long as you have enthusiasm and drive. For us, it’s not about years, it’s about attitude.

    Cerinte

    Capacitatea de a lucra sub presiune si de a-si prioritiza sarcinile
    Absolvent de studii medii sau superioare
    Limba engleza –nivel mediu
    Operare PC, utilizarea de bază a pachetului MS Office
    Experienta 6 luni - 1 an pe un rol de office Assistant/Secretara sau Customer Support

    Responsabilitati

    Se ocupa de aprovizionarea biroului cu papetarie, apa potabila si activitatile de catering zilnic
    Participa la toate sedintele periodice si sarcinile speciale, la programele de instruire organizate de companie
    Asigură comunicarea permanentă cu echipa şi mediul de afaceri
    Se ocupa de programarea/rezervarea operativa a locurilor de cazare in hotelurile partenere, oferind toate informatiile si suportul necesar prin toate mijloacele de comunicare disponibile (telefon, e-mail, fax, etc) echipei de promovare care se deplaseaza pe teritoriul Romaniei pentru indeplinirea sarcinilor zilnice.
    Asistă personalul locat in biroul din Bucuresti în cadrul activităţilor zilnice
    Asigura servicii de protocol, intâmpină vizitatorii, preia si directioneaza apelurile telefonice.
    Se ocupa de fotocopiere, fax, laminare, scanare, dactilografiere, îndosariere pentru toate departamentele, la cerere.
    Este responsabil cu expedierea, primirea si distribuirea diverselor materiale prin curierat si posta.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    3800 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (53)