Junior - Analist date - Statistica - fara experienta

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    CUNOSTINTE:
    Obligatoriu:
    Microsoft Excel – mediu/avansat – functii calcul matematic (total, subtotal, medii, etc.), de validare date (If, and, or), de cautare (in substring, vlookup);
    Limba engleza – avansat;
    Optional:
    SPSS – frecvente, medii (orice alta cunostinta in SPSS este un plus)

    STUDII:
    Facultate sau master – absolvita sau in curs de absolvire in unul din urmatoarele domenii: Statistica, Marketing, Sociologie sau domenii conexe.

    EXPERIENTA:
    Orice experienta in domeniul cercetarii (mai ales de piata) este un plus.

    PROFIL:
    -Gandire logica, spirit analitic, atentie la detalii, inclinatie spre lucrul cu cifre
    -Persoana dornica de invatare
    -Punctualitate, responsabilitate personala, respectarea deadline-urilor


    Responsabilitati

    1. PREGATIREA PROIECULUI
    -Stabilirea parametrilor esantionului;
    -Realizarea schemei de ponderare;
    -Programarea chestionarelor in platforma proprie;
    -Traducere, adaptare chestionare;
    -Compilare baze de contacte.

    2. CURATAREA BAZELOR DE DATE
    - Controlul logic al raspunsurilor conform specificatiilor din chestionar;
    - Validarea curatarii si corectarea erorilor de curatare;

    3. ANALIZA DATELOR
    - Calcularea ponderilor si realizarea variabilei de ponderare;
    - Codificarea raspunsurilor deschise in categorii;
    - Prelucrarea finala a datelor (descriptives, crosstabs);
    - Realizarea testelor statistice (de medii, de asociere); calcularea indicilor de deviatie
    - Verificarea rezultatului prelucrarii;
    - Realizarea raportului de cercetare pe baza tabelelor si testelor.

    Altele:
    -Modificare baze de date contacte conform schimbarilor

    Sarcinile principale vor fi curatarea bazelor de date (in special codificarea intrebarilor deschise) si efectuarea rapoartelor, insa se va trece prin toate etapele realizarii unui studiu de piata, existand multe posibilitati de invatare si dezvoltare profesionala.