Asistent Controlor de Gestiune - Proximitate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent Controlor de Gestiune - Proximitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.12.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.

    Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
    Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.

    Cerinte

    studii superioare absolvite
    limba franceza/engleza – avantaj
    foarte bune cunostinte MS Office
    experienta pe o functie similara - avantaj
    atentie deosebita la detalii
    comunicare eficienta, adaptabilitate, initiativa, autonomie, spirit de echipa

    Responsabilitati

    contribuie la buna organizare a activitatilor departamentului
    claseaza si arhiveaza diferitele documente (avize, comenzi, cereri de acrosaj etc.)
    verifica respectarea regulilor de receptie a marfii si documentele de receptie inregistrate in sistem
    realizeaza diferite situatii/statistici de gestiune (acrosaj, inventar etc.)
    participa la efectuarea inventarelor in magazin, alaturi de Controlorul de gestiune
    tine legatura cu furnizorii/firmele de curierat
    realizeaza diferite situatii/statistici de gestiune/comerciale (statistica zilnica, marja, stoc etc.)
    asigura comunicarea intre departament si interlocutorii interni si externi

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (15)