Asistent Manager General
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Personnel Outsourcing active.Vezi toate job-urile Asistent Manager General active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Personnel Outsourcing |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.06.2018 |
Remote work: | On-site |
Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.
Cerinte
- studii superioare finalizate;
- experienta de minim 6 luni pe un post similar;
- cunoasterea limbii franceze nivel mediu-avansat - reprezinta un avantaj.
- bune cunostinte operare PC (pachet Office);
- abilitati organizatorice si administrative;
- bune abilitati de comunicare si relationare;
- abilitati creative si de gestionare proiecte.
- Organizarea si gestionarea progamului si a agendei de lucru a managerului general.
- Filtrarea informatiilor si solicitarilor sosite si mentinerea legaturii cu colaboratorii interni si externi
- Administrarea stocului de materiale si consumabile;
- Inregistrarea cererilor de cheltuieli generale, ordinele de deplasare si avansurile de cheltuieli;
- Gestionearea registrului de concedii pentru managerii de departamente si servicii;
- Reprezentarea companiei in relatia cu autoritatile, institutiile colaboratoare, clientii si terti
- Organizarea de evenimente/ animatii la nivel de magazin;
- Elaborarea/participarea la elaborarea actiunilor de marketing locale: gestioneaza flyerele promotionale si/sau alte tipuri de campaniile promotionale si evenimente specifice magazinului
- Implicarea activa in conceperea si gestionarea promotiilor pentru diverse categorii de clienti si mentinerea relatiei cu toti colaboratorii implicati in aceste actiuni.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Manager/ Secretariat Aplica fara CV | |
ASISTENT MANAGER BUCURESTI, | |
Office Manager - Impact Hub Bucuresti 3800 - 4000 RON NET / luna | |
Vezi job-uri similare (43) |
Raporteaza eroarea la