Profesionist HR - fluent limba italiana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Comdata Romania active.


Vezi toate job-urile Profesionist HR - fluent limba italiana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Comdata Romania
Domeniu:
  • Juridic
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Craiova
  • Pitesti
  • Actualizat la: 27.12.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Daca vorbesti limba italiana si stii sa folosesti calculatorul, vino in echipa noastra!

    Cerinte

    Candidatul ideal:
    Esti o persoana analitica si persuasiva?
    Ai folosit anterior technica de intervievare bazata de compente, intrebari situationale si comportamentale?
    Esti obisnuit sa lucrezi cu termene de livrare multiple si te poti adapta la un mediu de lucru in care pot aparea schimbari dese in prioritizarea proiectelor?
    Ai abilitatea de a calibra rapid strategia de „sourcing” in functie de cerintele din fisa de post si esti familar cu utilizarea canalelor de "social media" pentru a atrage candidatii potriviti?
    Ai studii superioare in domeniul juridic / resurse umane?
    Vorbesti limba italiana la nivel mediu/avansat?
    Esti o persoana matura , adaptabila, analitica , cu minim 2 ani de experienta in activitati legate de gestionarea relatiilor de munca?

    Cunoştinţe, aptitudini si abilităţi:

    Cunoştinţe aprofundate privind principiile, procesele şi procedurile de Resurse Umane;
    Cunoştinţe aprofundate legate de interpretarea şi aplicarea Contractului Colectiv de Munca, Regulamentului Intern, cat şi a prevederilor legislaţiei muncii aplicabile;
    Cunoştinţe şi proceduri administrative, cum ar fi redactarea unor documente, îndosarierea şi organizarea informaţiilor, precum şi alte proceduri şi moduri de lucru de birotică;
    Limba italiana mediu/avansat;
    Ascultare activă;
    Înţelegere interpersonală – capacitatea de a asculta şi a înţelege corect problemele celorlalţi;
    Orientare către client şi rezolvarea problemelor;
    Capacitatea de a obţine informaţii;
    Abilităţi organizatorice;
    Gandire analitică;
    Cooperare;
    Integritate;
    Abilităţi de negociere;
    Experienţă în domeniu juridic reprezintă un avantaj.

    Responsabilitati

    Gestionarea postarii anunturilor de angajare pentru proiectele in derulare
    Selectarea CV-urilor, cautare pro-activa in diverse baze de date pentru identificarea candidatilor potriviti
    Realizarea interviurilor telefonice, a interviurilor fata in fata
    gestionarea proiectelor de recrutare, actualizarea detaliilor aferente proiectelor in derulare
    Oferirea de suport colegilor cat si candidatului pe parcursul procesului de selectie
    Realizarea evaluarilor pentru candidatidatii implicati in procesul de selectie
    Realizarea rapoartelor de activitate pentru cerintele interne de monitarizare a activitatii, redactarea de rapoarte de progres catre management
    Gestionarea responsabilitatilor generale legate de recrutare
    Gestionarea relatiei cu viitori si actualii salariaţii cât şi cu partenerii de dialog social, astfel încât să asigure pe de-o parte o comunicare eficientă cu aceştia


    RESPONSABILITĂŢI GENERALE Posibile

    Participă la elaborarea/modificarea Contractului Colectiv de Muncă, prin propuneri de elaborare/modificare a CCM, şi asigură respectarea prevederilor acestuia şi a deciziilor Conducerii Companiei, în vederea protejării interesului companiei şi al angajaţilor şi asigurării unei bune colaborări cu sindicatele locale.
    Investighează şi rezolvă problemele şi solicitările salariaţilor privind relaţiile de muncă, fie prin corespondenţă şi comunicare directă cu aceştia fie oferind consultanţă managementului direct, pentru a asigura un grad înalt de satisfacţie ce trebuie în mod continuu menţinut printr-o comunicare internă cât mai eficientă.
    Investighează, documentează şi rezolvă orice caz care constuie un potenţial litigiu de muncă sau o reclamaţie a actualilor sau foştilor salariaţi, la solicitarea departamentelor relevante sau autorităţilor de muncă, pentru ca printr-o comunicare eficientă să contribuie la menţinerea unui grad optim de satisfacţie a clienţilor interni (salariaţi, management) şi externi (foşti salariaţi) şi al relaţiilor cu aceste autorităţi, în condiţiile respectării prevederilor legale în domeniu.
    Comunică, la nivelul întregii companii, procedura de gestionare a conflictelor/incidentelor de natură disciplinară, urmărind şi comunicând către salariaţi modul de finalizare a acţiunilor necesare soluţionării acestor cazuri în condiţiile procedurilor şi politicilor interne în vigoare la nivelul companiei; monitorizează efectele aplicării în practică a soluţiei adoptate pentru respectivele situaţii.
    Se ocupa de gestionarea procesului de recrutare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (25)