Front Desk Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EBC active.


Vezi toate job-urile Front Desk Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: EBC
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.11.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

    Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.

    Cerinte

    EBC HR Solutions este în căutarea unui Front Desk Officer pentru unul din clientii săi, o companie cu acoperire națională având ca principal obiect de activitate distribuția de produse medicinale veterinare, prezentă pe piață de 60 de ani.

    Minim studii medii finalizate.
    Experienta anterioara relevanta pe o pozitie similara.
    Cunoasterea limbii engleze – nivel mediu.
    Atitudine pozitiva, cu spirit de initiativa si cu simt al responsabilitatii.
    Persoana perseverenta, ordonata, organizata, corecta.
    Excelente abilitati de comunicare (scrisa, verbala, nonverbala).
    Atentie la detalii, acuratete si capacitate sporita de organizare a activitatii si de multi-tasking.
    Cunoscator al pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook).

    Responsabilitati

    Preia si directioneaza apelurile telefonice.
    Se ocupa de rezervarea salilor de sedinta.
    Preia, inregistreaza, redirectioneaza si arhiveaza corespondenta.
    Expediaza documentele prin servicii de curierat, posta, fax, e-mail, etc., conform procedurilor interne.
    Asigura fluxul informational in cadrul companiei.
    Intampina persoanele straine care intra in companie, asigurand protocolul.

    Alte informatii

    Salariu fix + Tichete de masă,
    Siguranța unui parteneriat pe termen lung.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (52)