Garnishment Officer - perioada determinata 24 luni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Garnishment Officer - perioada determinata 24 luni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.01.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    OTP Group aniversează anul acesta 70 de ani de activitate și a devenit unul dintre cei mai mari furnizori independenți de servicii financiare din Europa Centrală și de Est. Comunitatea de aproximativ 36.000 de angajați OTP deservește zilnic peste 18,5 milioane de clienți din 11 țări.

    OTP Bank România, subsidiară a OTP Grup, este un furnizor integrat și auto-finanțat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9 după active în clasamentul jucătorilor bancari din România, cu o cotă de piață de 2,55% din iunie 2019.

    Misiunea noastră este să sprijinim continuu succesul celor care ne investesc cu încrederea lor. Prin urmare, după mai bine de 15 ani de activitate pe piața locală, implementăm o transformare Agile la scară largă, adaptată la realitățile economice ale pieței și așteptările clienților din ce în ce mai complexe.

    Căutăm experți, ca tine, care sunt pregătiți să aibă un impact asupra modului în care funcționează compania noastră.

    Cerinte

    - Asigura diminuarea riscului de validare a poprilor pe banca.
    - Se asigura ca toate adresele legate de popriri sunt corect verificate si procesate in temenul prevazut de lege in functie de tipul acestora si de reglementarile in vigoare;
    - Asigura corectitudinea operatiunilor legate de blocarea conturilor si a platilor efectuate din conturile poprite in conformitate cu normele si reglementarile interne avand in vedere si cadrul legislativ general;
    - Asigura monitorizarea conturilor poprite in vederea efectuarii altor viramente, pe masura alimentarii conturilor;
    - Verifica documentatiile legate de popriri primite de la unitatile teritoriale precum si corectitudinea inregistrarii datelor in sistemul informatic;
    - Raspunde de arhivarea corecta a documentelor procesate in cadrul departamentului.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Studii finalizate;
    - Cunostinte medii de engleza;
    - Cunostinte avansate de utilizare a pachetului MS Office;
    - Orientat catre rezultat;
    - Capacitate de analiza si sinteza;
    - Inovativ, flexibil;
    - Team player, buna capacitate de concentrare, capabil sa lucreze sub presiune;
    - Experienta bancara/pe popriri constituie un avantaj.

    Beneficii:

    - Posibilitatea de a-ţi construi o carieră într-un mediu profesionist;
    - Pachet salarial atractiv;
    - Asigurare medicală;
    - Asigurare de viaţa;
    - Beneficii non-financiare: certificări, traininguri.

    Alte informatii

    - Contract Individual de Munca pe perioada determinata de 24 luni