Garnishment Officer - perioada determinata 24 luni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Garnishment Officer - perioada determinata 24 luni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Ne place să credem că oamenii vin la noi atunci când au nevoie de sprijin pentru realizarea unui vis. Banca este o instituție serioasă, dar asta nu înseamnă că banking-ul nu poate fi cool. Cum? Printr-o cultură organizațională deschisă, în care valorile angajaților, adică ale tale, se unesc cu valorile OTP Bank.

    Am vrea ca și tu să crezi în valorile noastre și să le consolidăm împreună. Știm că noua generație face lucrurile diferit și vrem să învățăm asta de la tine. Încurajăm dialogul, colaborarea, creativitatea, soluțiile digitale.

    La OTP Bank, susținem și promovăm o atitudine financiară responsabilă. Ne implicăm în comunitate, prin programele de educație financiară pentru copii și tineri dezvoltate de Fundația Dreptul la Educație și oferim angajaților șansa de a se implica în programe de voluntariat în toată țara, prin intermediul programului OTP Community.

    Cerinte

    - Asigura diminuarea riscului de validare a poprilor pe banca.
    - Se asigura ca toate adresele legate de popriri sunt corect verificate si procesate in temenul prevazut de lege in functie de tipul acestora si de reglementarile in vigoare;
    - Asigura corectitudinea operatiunilor legate de blocarea conturilor si a platilor efectuate din conturile poprite in conformitate cu normele si reglementarile interne avand in vedere si cadrul legislativ general;
    - Asigura monitorizarea conturilor poprite in vederea efectuarii altor viramente, pe masura alimentarii conturilor;
    - Verifica documentatiile legate de popriri primite de la unitatile teritoriale precum si corectitudinea inregistrarii datelor in sistemul informatic;
    - Raspunde de arhivarea corecta a documentelor procesate in cadrul departamentului.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Studii finalizate;
    - Cunostinte medii de engleza;
    - Cunostinte avansate de utilizare a pachetului MS Office;
    - Orientat catre rezultat;
    - Capacitate de analiza si sinteza;
    - Inovativ, flexibil;
    - Team player, buna capacitate de concentrare, capabil sa lucreze sub presiune;
    - Experienta bancara/pe popriri constituie un avantaj.

    Beneficii:

    - Posibilitatea de a-ţi construi o carieră într-un mediu profesionist;
    - Pachet salarial atractiv;
    - Asigurare medicală;
    - Asigurare de viaţa;
    - Beneficii non-financiare: certificări, traininguri.

    Alte informatii

    - Contract Individual de Munca pe perioada determinata de 24 luni