Expert Raportare Performanta Proces

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

    Cerinte

    Profilul tau de incredere:

    - Experienta de cel putin 3 ani intr-ul rol similar, de preferat in industria financiar-bancara
    - Training si cursuri specifice de metodologie si aplicatii folosite in Managementul Proceselor de Business (Aris/Vizio)
    - Cunostinte despre metodologia de management de proces (Lean, Six-Sigma)
    - Bune abilitati de analiza si sinteza
    - Cunostinte avansate in utilizarea MS Office (Excel, Access, Power Point)
    - Limba engleza la nivel avansat

    Responsabilitati

    Entuziasmul si pasiunea te pot face sa:

    - Fii implicat in definirea indicatorilor de performanta a proceselor
    - Transpui indicatorii de performanta ai proceselor in specificatii tehnice
    - Actualizezi indicatorii de performanta a proceselor din BCR precum si raportele detaliate de monitorizare a acestora
    - Semnalizezi deviatiile de performanta a proceselor si sa asiguri analiza diferentelor dintre valorile actuale si cele ce ar fi trebuit atinse.
    - Organizezi intalniri cu responsabilii de proces si cu responsabilii entitatilor care executa procesul pentru a discuta asupra performantei procesului
    - Definesti si sa actualizezi sabloanele pentru modelele standard ale activitatilor desfasurate de front office si back office
    - Organizezi actiuni de masurare a proceselor desfasurate in unitati
    - Revizuiesti modelele de capacitate pentru front office si back office