Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Customer service - limba italiana
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Customer service - limba italiana active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.02.2018 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
- Studii superioare in domeniul tehnic sau economic;
- Experienta anterioara in domeniul logisticii/customer service;
- Bune cunostinte operare sistem SAP;
- Comunicativ, spirit de echipa;
- Cunostinte de limba engleza si italiana la nivel avansat.
- Comunica si pastreaza contactul cu clientul (Inregistreaza si urmareste comenzile clientului din punct de vedere al datelor de livrare, cantitatilor in sistemul informatic, Informeaza clientul asupra oricaror modificari aparute in graficele de livrare);
- Stabileste actiunile necesare in vederea respectarii termenelor negociate cu clientul, in corelare cu seful departamentului;
- Asigura si coordoneaza desfasurarea activitatilor de transport si de export a produselor;
- Emiterea facturilor comerciale externe;
- Intocmeste situatii si rapoarte referitoare la performanta companiei in raport cu clientul: (performanta la livrare, rata de incidente logistice, analiza costurilor exceptionale, alte rapoarte referitoare la activitatea de distributie, transport, export);
- Intretine datele in sistemul SAP (parametrii sistem, monitorul de mesaje, comenzile clientului, conditii comerciale, formulare, preturi de vanzare, etc.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Service Contact Timisoara, | |
Field Service Supervisor Aplica fara CV | |
Project Manager SAP S/4HANA Deploy Expert Arad, Timisoara, Titu, | |
Vezi job-uri similare (26) |
Raporteaza eroarea la