Stagiar- Dept. Dezvoltare si Angajament Organizational

Angajator: Groupama Asigurari
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Groupama Asigurări este unul dintre liderii pieţei de profil din România. Compania este parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare din Europa, de origine franceză, cu peste 13 milioane de clienţi şi 34.000 de angajaţi, la nivel global.
    Unul dintre obiectivele strategice ale Groupama Asigurări este de a deveni asigurărorul preferat de români. În egală măsură, succesul nostru este direct legat de motivaţia și performanţa angajaţilor noştri. În acest moment, suntem unul dintre cei mai mari angajatori din domeniu și investim constant în pregătirea şi dezvoltarea oamenilor, principala noastră resursă. De-a lungul timpului, am dezvoltat o cultură a performanţei şi avem convingerea că realizările deosebite ale angajaţilor noştri şi recunoaşterea talentelor contribuie cu succes la creşterea performanţelor organizaţiei în ansamblu.

    Cerinte

    Student in an terminal sau masterand (constituie avantaj specializarea in Sociologie/ Resurse Umane sau in Psihologie);
    Implicarea in activitati extra-curriculare constituie un avantaj;
    Abilitati de organizare, planificare, prioritizare si managementul timpului;
    Lucru in echipa;
    Foarte bune abilitati de comunicare ;
    Rationament analitic si gandire creativa;
    Abilitati solide de operare pe calculator (MsOffice, aplicatii specifice)
    Limba engleza nivel mediu;
    Curiozitatea de a invata si interesul de a se dezvolta;
    Initiativa si spirit proactive;
    Personalitate energica si dinamica.

    Responsabilitati

    Ofera suport in întocmirea şi întreţinerea bazei de date a candidaţilor şi proiecte în aplicaţia specifică de recrutare;
    Ofera suport administrativ şi logistic in procesele de recrutare (participa la interviuri, programeaza interviuri, aplica teste, ofera feedback candidatilor, gestioneaza interviuri telefonice, publica anunturi, screening CVs);
    Participa la implementarea planului de activitati de well-being;
    Participa alaturi de consultanti la pregatirea rapoartelor/analizelor/prezentarilor specifice departamentului;
    Ofera suport in alte activitati specifice departamentului (contribuie la gestionarea electronica a contractelor cu furnizorii, alte activitati);

    Alte informatii

    Pe durata a 6 luni, timp de 4 ore pe zi vei putea sa aplici si sa dezvolti cunostintele si abilitatile deprinse in anii de studiu.
    Noi venim cu:
    Contract de munca pe o perioada determinata de 6 luni
    Program flexibil de lucru 4 ore pe zi
    Salariu si beneficii atractive