Executive Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Executive Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    Cerinte

    Cerinţele postului

    Studii:
     Studii Superioare;

    Experienţa în muncă:
     Minim 1 ani de experienţă relevantă
     Expunerea la activităţi de tipul relaţiei cu clienţii şi management de proiect

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     Orientare către client;
     Abilităţi de lucru in echipă;
     Abilităţi excelente de comunicare;
     Bune cunoştinţe de limba engleză;
     Gândire analitică;
     Bună cunoaştere a produselor şi serviciilor din portofoliul Telekom Romania;
     Cunoştinţe specifice de managementul şi dezvoltarea proceselor şi de managementul proiectelor;
     Cunoştinţe operare pe calculator-Microsoft Office, Visio, expertiză în manipulare baze de date, cunoştinţe de limbaj de programare de cel puţin un / mediu dedicat pentru a reprezenta o garanţie de o gândire structurată în conformitate cu cerinţele anterioare;
     Bune cunostinte de operare PC – MS Office (Word, Excel, Visio, PowerPoint, Access, Outlook);
     Flexibilitate si capacitatea de a accepta responsabilitati multiple;
     Abilitati de identificare si rezolvare a problemelor;
     Creativitate;
     Atitudine proactivă;
     Iniţiativă;
     Rezistenţă la stres şi abilitatea de a lucra cu termene limită;
     Cunoştinţe excelente de limba engleză;
     Dorinta şi capacitatea de a învăţa şi de a se dezvolta profesional.

    Responsabilitati

    SCOP:
    Furnizează suport general şi administrativ presupunând verificarea conformitatii activitatilor cu procesele si procedurile in vigoare, analizarea de informaţii şi pregătirea de statistici, rapoarte si prezentări pentru management sau grupuri de specialişti.
    Sprijina planificarea, execuţia, monitorizarea şi controlul activitaţiilor referitoare la managementul proceselor de afaceri şi la crearea, întreţinerea şi îmbunătăţirea sistemului de management.

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
     Colectează si consolidează date pentru a întocmi şi/sau actualiza statistici tehnice si de afaceri pentru uz intern sau extern;
     Actualizează fişiere complexe folosind software adecvat, colectând, rezumând si analizând date din diferite surse;
     Caută o mare varietate de informaţii solicitate, colectând si prelucrând date si statistici din diferite surse si pregăteşte grafice si tabele pentru prezentări sau includere in rapoarte;
     Pregăteşte rapoarte curente si analizează tendinţe, colectând date dintr-o multitudine de surse din interiorul si exteriorul diviziei;
     Efectuează analize specifice la cererea managementului urmând proceduri si instrucţiuni bine stabilite, consolidând si sintetizind informaţiile conform scopului analizei;
     Pregateşte rapoarte privind acţiunile desfăşurate;
     Semnaleaza degradarea indicatorilor, erorile de raportare, omisiunile;
     Asigura suport in vederea standardizarii proceselor si procedurilor de lucru;
     Participa la acţiuni de monitorizare pentru a asigura respectarea procedurilor în vigoare;
     Initiaza propuneri privind imbunatatirea sau corectarea proceselor si procedurilor existente;
     Monitorizeaza contracte cu clienti externi si intocmeste documentatia aferenta;
     Participa la proiecte asignate diviziei;
     Dezvoltă şi monitorizează documentaţii specifice contractelor si proiectelor.