Consultant Business

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Suntem membri Liberty Global, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu. Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România! Detalii pe www.upc.ro.

    Cerinte

    Minim studii medii;
    Experienta relevanta de minim 1 an in vanzari, de preferat in vanzari business (persoane juridice);
    Experienta anterioara in vanzarea de servicii de telecomunicatii reprezinta un avantaj;
    Cunoasterea limbii engleze – cel putin la nivel mediu;
    Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint;
    Permis de conducere: categoria B;
    Orientare catre client;
    Orientare catre atingerea rezultatelor;
    Foarte bune abilitati de interactiune si dezvoltare a relatiilor profesionale;
    Abilitati foarte bune de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel dintr-o organizatie;
    Negociere;
    Rezolvarea problemelor;
    Planificarea activitatii;
    Integritate si incredere.

    Angajare se va face pe o perioada determinata.

    Responsabilitati

    Identificarea si contactarea clientilor business, in vederea desfasurarii proiectelor de vanzare a solutiilor de telecomunicatii specifice UPC Business;
    Sustinerea vizitelor la client in vederea identificarii nevoilor si oportunitatilor de vanzare;
    Negocierea si semnarea contractelor de vanzare cu clientii business;
    Colaborarea cu departamentele responsabile in vederea implementarii si activarii contractelor semnate, in acord cu cerintele si standardele agreate cu clientii;
    Initierea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii business;
    Realizarea rapoartelor de activitate in ceea ce priveste discutiile initiate si evolutia lor, contractele semnate si activate si proiectele aflate in desfasurare;
    Monitorizarea evolutiei pietei de telecomunicatii, in zona de responsabilitate, precum si a actiunilor competitiei si asigurarea pozitionarii eficiente a ofertei UPC in demersurile de vanzare.