Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Consilier Juridic Insolventa Corporate Constanta
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile APS Romania active.Vezi toate job-urile Consilier Juridic Insolventa Corporate Constanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro |
Angajator: | APS Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20.12.2017 |
Remote work: | On-site |
Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.
APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.
APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.
www.aps-ro.ro
Candidatul ideal
- Cunostinte de legislatie privind insolventa si executarea silita;
- Cunoasterea normelor fiscale si experienta in analizarea datelor financiare ale unei companii;
- Buna cunoastere a pachetului Microsoft Office si PC;
- Abilitati de comunicare, acuratete si corectitudine in exprimare;
- Abilitati de negociere;
- Persoana organizata, orientata catre client si rezultate;
- Capacitate de integrare in echipa si adaptare la lucrul in echipa.
Descrierea jobului
- Consultarea bazei de date cu debitorii, colectarea informatiilor despre debitori şi garanti, verificarea informatiilor colectate, realizarea profilului debitorului, intocmirea fisei debitorului;
- Negocierea planului / programului de recuperare a creanţei (contactarea debitorului, identificarea motivelor de neplata ale debitorului, analiza capacitatii si disponibilitatii debitorului de a rambursa datoriile, clarificarea eventualelor conflicte, propunerea unei scheme de stingere a creanţei, obtinerea promisiunii de plată din partea debitorului, informarea superiorilor şi a departamentelor responsabile asupra suspiciunilor de fraudă, autorizarea instrumentelor de plata a debitului);
- Administrarea activitatii de teren (identificarea tuturor informatiilor relevante despre debitorul/activul care urmeaza sa fie vizitat, informarea conducerii asupra agendei intrevederilor, efectuarea de vizite pe teren)
- Monitorizarea respectarii intelegerilor de plata agreate cu debitorii/garantii (verificarea respectarii termenelor de plata, constatarea cazurilor in care sunt necesare actiuni suplimentare de urmat, sortarea cazurilor constatate, actualizarea profilului debitorului);
- Monitorizarea procedurilor legale aferente debitorilor din portofoliul alocat.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Lucrator comercial cu atributii de casier _METRO Constanta 1 Constanta, | |
Picker (pregatire comenzi)_METRO Constanta 1 Constanta, | |
Lucrator comercial raion Ultra Fresh_Metro Constanta 1 Constanta, | |
Vezi job-uri similare (9) |
Raporteaza eroarea la