Specialist retentie

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Suntem membri Liberty Global, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu. Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România! Detalii pe www.upc.ro.

    Cerinte

    • Studii superioare in curs sau finalizate;
    • Minimum 6 luni experienta in domeniul relatiilor cu clientii;
    • Cunostinte limba engleza la nivel mediu;
    • Abilitati de operare calculator (pachetul MS Office); lucrul cu baze de date reprezinta un avantaj;
    • Foarte bune competente de comunicare, negociere si persuasiune;
    • Capacitatea de a lucra intr-un mediu competitiv.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    • Este responsabil de gestionarea portofoliului de clienti alocat cu scopul de a-l securiza si valorifica;
    • Mentine si dezvolta relatia contractuala dintre UPC si clientii de portofoliu;
    • Interactioneaza telefonic cu clientii UPC (inbound/outbound) care au manifestat intentie de reziliere sau de reofertare;
    • Utilizeaza tehnici si strategii de negociere si vanzare, in scopul de a pastra si continua relatia comerciala dintre UPC si client.

    Alte informatii

    Oferim
    • Pachet salarial motivant;
    • Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si entuziasta;
    • Posibilitati de dezvoltare profesionala;
    • Mediu de lucru placut.