Specialist suport

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

    Cerinte

    Cerinţele postului

    Studii:
     Studii Superioare;

    Experienţa în muncă:
     Minim 1 ani de experienţă relevantă
     Expunerea la activităţi de tipul relaţiei cu clienţii şi management de proiect

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     Orientare către client;
     Abilităţi de lucru in echipă;
     Abilităţi excelente de comunicare;
     Bune cunoştinţe de limba engleză;
     Gândire analitică;
     Bună cunoaştere a produselor şi serviciilor din portofoliul Telekom Romania;
     Cunoştinţe specifice de managementul şi dezvoltarea proceselor şi de managementul proiectelor;
     Cunoştinţe operare pe calculator-Microsoft Office, Visio, expertiză în manipulare baze de date, cunoştinţe de limbaj de programare de cel puţin un / mediu dedicat pentru a reprezenta o garanţie de o gândire structurată în conformitate cu cerinţele anterioare;
     Bune cunostinte de operare PC – MS Office (Word, Excel, Visio, PowerPoint, Access, Outlook);
     Flexibilitate si capacitatea de a accepta responsabilitati multiple;
     Abilitati de identificare si rezolvare a problemelor;
     Creativitate;
     Atitudine proactivă;
     Iniţiativă;
     Rezistenţă la stres şi abilitatea de a lucra cu termene limită;
     Cunoştinţe excelente de limba engleză;
     Dorinta şi capacitatea de a învăţa şi de a se dezvolta profesional.

    Responsabilitati

    SCOP:
    Furnizează suport general şi administrativ presupunând verificarea conformitatii activitatilor cu procesele si procedurile in vigoare, analizarea de informaţii şi pregătirea de statistici, rapoarte si prezentări pentru management sau grupuri de specialişti.
    Sprijina planificarea, execuţia, monitorizarea şi controlul activitaţiilor referitoare la managementul proceselor de afaceri şi la crearea, întreţinerea şi îmbunătăţirea sistemului de management.

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
     Colectează si consolidează date pentru a întocmi şi/sau actualiza statistici tehnice si de afaceri pentru uz intern sau extern;
     Actualizează fişiere complexe folosind software adecvat, colectând, rezumând si analizând date din diferite surse;
     Caută o mare varietate de informaţii solicitate, colectând si prelucrând date si statistici din diferite surse si pregăteşte grafice si tabele pentru prezentări sau includere in rapoarte;
     Pregăteşte rapoarte curente si analizează tendinţe, colectând date dintr-o multitudine de surse din interiorul si exteriorul diviziei;
     Efectuează analize specifice la cererea managementului urmând proceduri si instrucţiuni bine stabilite, consolidând si sintetizind informaţiile conform scopului analizei;
     Pregateşte rapoarte privind acţiunile desfăşurate;
     Semnaleaza degradarea indicatorilor, erorile de raportare, omisiunile;
     Asigura suport in vederea standardizarii proceselor si procedurilor de lucru;
     Participa la acţiuni de monitorizare pentru a asigura respectarea procedurilor în vigoare;
     Initiaza propuneri privind imbunatatirea sau corectarea proceselor si procedurilor existente;
     Monitorizeaza contracte cu clienti externi si intocmeste documentatia aferenta;
     Participa la proiecte asignate diviziei;
     Dezvoltă şi monitorizează documentaţii specifice contractelor si proiectelor.