Contabil

Angajator: Passion4Work
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Passion4Work is one of the most important personnel leasing and recruitment company in Hungary. In Romania we are a company in a dynamic growth and development in the field of human resources.

    Cerinte


    - Studii superioare in domeniul contabil/financiar finalizate;
    - Experienta de minim 2 ani in domeniul financiar-contabil;
    - Cunostinte de utilizare Winmentor
    - Cunostinte bune privind legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
    - Capacitate dezvoltata de adaptare si implementare de solutii.

    Responsabilitati

    - Inregistrarea cronologica si sistematica in contabilitate a operatiunilor desfasurate;
    - Incadrarea documentele contabilizate pe venituri si cheltuieli;
    - Inregistrarea in contabilitate intrari de marfa in baza documentelor primite de la furnizori (facturi interne, facturi externe, NIR-uri);
    - Inregistrarea in contabilitate facturi de prestatii de la furnizori interni, precum si platile efectuate catre acestia;
    - Verificarea corectitudinii documentelor justificative ale societatii si indeplinirea procesului de aprobare interna a cheltuielilor (deconturi, ordine de deplasare, facturi, chitante, achizitii de mijloace fixe etc);
    - Gestionarea facturilor emise pentru clientii interni;
    - Inregistrarea incasarilor si platilor in lei conform extrasului de cont;
    - Operarea incasarilor si platilor in numerar conform registrului de casa;
    - Verificarea zilnica a soldurilor din banca, din casa si avansurile din trezorerie in lei;
    - Operarea avansurilor din trezorerie conform deconturilor;
    - Asigura intocmirea registrelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare (registru de casa, jurnal, inventar);
    - Realizarea evidentei soldurilor de clienti si furnizori;
    - Verificarea fiselor de cont ale firmei cu cele ale colaboratorilor, clarifica eventualele diferente;
    - Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari;
    - Introducerea platilor (online banking); mentinerea relatiei cu banca.