Analist Suport IT

Angajator: Play Solutions
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Play Solutions este o companie privata cu capital integral ramanesc, care activeaza pe piata solutiilor si serviciilor IT pe arii de proiectare si implementare solutii IT la comanda.

    Cerinte

    Cerinte:
    • Cunostinte/experienta de lucru cu baze de date;
    • Cunostinte de SQL, PL/ SQL, Oracle;
    • Foarte bune abilitati de organizare si lucru in echipa.

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale:
    • Analizeaza, clasifica si ofera suport pentru rezolvarea incidentelor pe baza specificatiilor primite;
    • Rezolva incidentele in conformitate cu aria de competenta alocata;
    • Escaladarea incidentelor care nu pot fi rezolvate in cadrul echipei;
    • Elaboreaza si documenteaza solicitarile de parametrizare operationala;
    • Documenteaza si asigura suport constant pentru aplicatii;
    • Documenteaza solutiile care pot fi livrate;
    • Monitorizeaza incidentele nerezolvate si verifica stadiul in care se afla rezolvarea acestora;
    • Informeaza utilizatorii despre stadiul rezolvarii incidentelor si verifica daca solutia propusa rezolva incidentul;

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Dezvoltarea unei cariere intr-un domeniu dinamic si de actualitate,
    • Activarea intr-un mediu care faciliteaza dezvoltarea personala si profesionala.