Help Desk IT

Angajator: Coface Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Coface has been helping for at least 70 years the companies by developing and contributing to their sustainability around the world. The Group, which aims to be the most agile global credit insurer in the industry, is present in 100 countries and has 4,300 employees. Coface advises clients at every stage of business development, risk prevention and evaluation, in order to take the best decisions.
    In Romania, Coface has been present for over 21 years and is the only provider of integrated credit risk management services: Credit Insurance, Business Information and Debt Collection.

    Coface sprijina societatile comerciale de cel putin 70 de ani, dezvoltand si contribuind la sustenabilitatea acestora in intreaga lume. Grupul, care isi propune sa fie cel mai agil asigurator de credit din industrie la nivel global, este prezent in 100 de tari si are 4.300 de angajati. Coface ofera consultanta clientilor in toate etapele de dezvoltare a afacerii, cu privire la prevenirea si evaluarea riscurilor, pentru a lua cele mai bune decizii.
    In Romania, Coface este prezent de peste 21 de ani si este singurul furnizor de servicii integrate de gestionare a riscului de credit: asigurarea creditelor, informatii de afaceri si managementul creantelor.

    Cerinte

     Experienta in domeniu de 1-2 ani;
     Responsabilitate in livrarea task-urilor din punct de vedere calitativ, cantitativ si respectare deadline;
     Studii tehnice absolvite / in curs;
     Prezinta un avantaj absolvirea cursurilor de retelistica, administrare Windows, Microsoft Office sau a altor cursuri de profil;
     Buna organizare a activitatii;
     Capacitatea de integrare într-o echipă deja formată și de a colabora permanent cu colegii;
     Adaptabilitate si proactivitate;
     Bune abilitati de comunicare, cooperare si orientare catre client;
     Permis de conducere – categoria B;

    Responsabilitati

     Ofera suport tehnic primar pentru echipamente IT periferice (scannere, imprimante, telefoane fixe etc);
     Depaneaza defectiuni software si hardware inclusiv prin inlocuirea componentelor defecte;
     Tine legatura cu furnizorii de consumabile IT;
     Realizeaza si intretine retele informatice;
     Instaleaza, asigura mentenanta sistemelor de operare, echipamentelor si aplicatiilor din sfera de activitate a departamentului, conform documentatiilor, procedurilor si normelor existente;
     Rezolva incidentele repartizate/semnalate conform ariei de responsabilitate;
     Colaboreaza cu colegii de munca pentru rezolvarea cerintelor;