Help Desk IT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Coface Romania active.


Vezi toate job-urile Help Desk IT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Angajator: Coface Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Over 70 years of experience and the most finely meshed international network have made Coface a reference in credit insurance, risk management, and the global economy.
    With the ambition to become the agile, global trade credit insurance partner in the industry, Coface’s ~4,100 experts work to the beat of the world economy, supporting ~50,000 clients in building successful, growing and dynamic businesses across 200 countries.
    The Group’s services and solutions protect and help companies take credit decisions to improve their ability to sell on both their domestic and export markets
    OUR FOUR PRIORITIES
    Attract talented people
    Train experts
    Provide visibility to our staff
    Recognise and reward performance

    Cerinte

     Experienta in domeniu de 1-2 ani;
     Responsabilitate in livrarea task-urilor din punct de vedere calitativ, cantitativ si respectare deadline;
     Studii tehnice absolvite / in curs;
     Prezinta un avantaj absolvirea cursurilor de retelistica, administrare Windows, Microsoft Office sau a altor cursuri de profil;
     Buna organizare a activitatii;
     Capacitatea de integrare într-o echipă deja formată și de a colabora permanent cu colegii;
     Adaptabilitate si proactivitate;
     Bune abilitati de comunicare, cooperare si orientare catre client;
     Permis de conducere – categoria B;

    Responsabilitati

     Ofera suport tehnic primar pentru echipamente IT periferice (scannere, imprimante, telefoane fixe etc);
     Depaneaza defectiuni software si hardware inclusiv prin inlocuirea componentelor defecte;
     Tine legatura cu furnizorii de consumabile IT;
     Realizeaza si intretine retele informatice;
     Instaleaza, asigura mentenanta sistemelor de operare, echipamentelor si aplicatiilor din sfera de activitate a departamentului, conform documentatiilor, procedurilor si normelor existente;
     Rezolva incidentele repartizate/semnalate conform ariei de responsabilitate;
     Colaboreaza cu colegii de munca pentru rezolvarea cerintelor;