REPREZENTANT SERVICII CLIENTI BUSINESS RECLAMAŢII

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Bacau
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

    Cerinte

    • Orientare spre client.
    • Lucru în echipă – cooperează cu colegii în realizarea lucrărilor şi obiectivelor comune.
    • Bune abilităţi de comunicare.
    • Cunostinte de operare PC- MS Office Excel/Word, MSOutlook, IE.
    • Cunostinte privind procesele specifice implementarii serviciilor/produselor telecom constituie avantaj.
    • Rezistentă la stres.
    • Capabil sa livreze in termene limita scurte.
    • Bun organizator, dinamic, responsabil.
    • Cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj).
    • Respect si Integritate.
    • Adaptabilitate la noi sarcini/mediu de lucru.
    • Adaptabilitate rapidă la situaţii atipice.
    • Experienţa în aria relaţiilor cu clienţii.
    • Minim 6 luni în domeniul comercial telecomunicatii constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    • Tratează reclamaţiile primite de la clienţii business, ţinând cont de obiectivele companiei, de importanţa clientului (segment client), provenienţă, conform strategiei Managementul Reclamaţiilor şi procedurilor în vigoare, astfel încât să îndeplinească aşteptările clienţilor.
    • Analizează şi încadrează reclamaţiile in categoriile de motive corespunzătoare problemelor ridicate de client, respectând termenii prevăzuţi in procedurile în vigoare, pentru a obtine rapoarte de analiză corecte, care să conducă la îmbunătăţirea proceselor existente şi la creşterea satisfacţiei clienţilor.
    • Investighează toate aspectele semnalate de către client, colaborează cu toate echipele implicate, respectând termenii stabiliţi prin instrucţiuni, proceduri, astfel încât să rezolve până la capăt situaţiile care au generat nemulţumiri.
    • Contactează telefonic clientul în maximum o zi lucrătoare de la înregistrarea reclamaţiei în aplicaţia de Management a Reclamaţiilor şi ori de câte ori este nevoie de clarificări, confirmări, comunicând într-un mod politicos, asertiv, empatic, demonstrând orientare către client.
    • Acordă proactiv ajustări fără investigare pentru rezolvarea imediată a nemulţumirii clientului, în conformitate cu procedurile în vigoare, calculează ajustări pentru sumele facturate eronat şi transmite, conform fluxului în vigoare, cerere de operare ajustări în sistemele de facturare.
    • Contactează clientul la primirea reclamaţiei si comunică cu acesta telefonic sau prin e-mail ori de câte ori e necesar pe parcursul tratării reclamaţiei, într-un mod asertiv, politicos, empatic, demonstrând orientare către client, în vederea soluţionării rapide şi complete a situaţiei aduse la cunoştinţă de client.
    • Supune atenţiei şefului direct sau altor persoane desemnate prin proceduri situaţiile deosebite, care necesită tratament special, dar şi cazurile în care nu se respectă termenii de răspuns la cererile de investigare.
    • Participă la toate sesiunile de instruire pentru îmbunătăţirea performanţelor proprii şi se preocupă de autoinstruire; îşi actualizează permanent cunoştinţele legate de produsele, serviciile, procedurile organizaţiei, citind e-mailurile relevante, materialele postate pe site-urile companiei, pentru a furniza informaţii corecte şi a instrui clienţii.
    • Operează în aplicaţiile specifice în limita atribuţiilor de serviciu şi a drepturilor de acces.