REPREZENTANT SERVICII CLIENTI BUSINESS RECLAMAŢII

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile REPREZENTANT SERVICII CLIENTI BUSINESS RECLAMAŢII active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Bacau
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte

    • Orientare spre client.
    • Lucru în echipă – cooperează cu colegii în realizarea lucrărilor şi obiectivelor comune.
    • Bune abilităţi de comunicare.
    • Cunostinte de operare PC- MS Office Excel/Word, MSOutlook, IE.
    • Cunostinte privind procesele specifice implementarii serviciilor/produselor telecom constituie avantaj.
    • Rezistentă la stres.
    • Capabil sa livreze in termene limita scurte.
    • Bun organizator, dinamic, responsabil.
    • Cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj).
    • Respect si Integritate.
    • Adaptabilitate la noi sarcini/mediu de lucru.
    • Adaptabilitate rapidă la situaţii atipice.
    • Experienţa în aria relaţiilor cu clienţii.
    • Minim 6 luni în domeniul comercial telecomunicatii constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    • Tratează reclamaţiile primite de la clienţii business, ţinând cont de obiectivele companiei, de importanţa clientului (segment client), provenienţă, conform strategiei Managementul Reclamaţiilor şi procedurilor în vigoare, astfel încât să îndeplinească aşteptările clienţilor.
    • Analizează şi încadrează reclamaţiile in categoriile de motive corespunzătoare problemelor ridicate de client, respectând termenii prevăzuţi in procedurile în vigoare, pentru a obtine rapoarte de analiză corecte, care să conducă la îmbunătăţirea proceselor existente şi la creşterea satisfacţiei clienţilor.
    • Investighează toate aspectele semnalate de către client, colaborează cu toate echipele implicate, respectând termenii stabiliţi prin instrucţiuni, proceduri, astfel încât să rezolve până la capăt situaţiile care au generat nemulţumiri.
    • Contactează telefonic clientul în maximum o zi lucrătoare de la înregistrarea reclamaţiei în aplicaţia de Management a Reclamaţiilor şi ori de câte ori este nevoie de clarificări, confirmări, comunicând într-un mod politicos, asertiv, empatic, demonstrând orientare către client.
    • Acordă proactiv ajustări fără investigare pentru rezolvarea imediată a nemulţumirii clientului, în conformitate cu procedurile în vigoare, calculează ajustări pentru sumele facturate eronat şi transmite, conform fluxului în vigoare, cerere de operare ajustări în sistemele de facturare.
    • Contactează clientul la primirea reclamaţiei si comunică cu acesta telefonic sau prin e-mail ori de câte ori e necesar pe parcursul tratării reclamaţiei, într-un mod asertiv, politicos, empatic, demonstrând orientare către client, în vederea soluţionării rapide şi complete a situaţiei aduse la cunoştinţă de client.
    • Supune atenţiei şefului direct sau altor persoane desemnate prin proceduri situaţiile deosebite, care necesită tratament special, dar şi cazurile în care nu se respectă termenii de răspuns la cererile de investigare.
    • Participă la toate sesiunile de instruire pentru îmbunătăţirea performanţelor proprii şi se preocupă de autoinstruire; îşi actualizează permanent cunoştinţele legate de produsele, serviciile, procedurile organizaţiei, citind e-mailurile relevante, materialele postate pe site-urile companiei, pentru a furniza informaţii corecte şi a instrui clienţii.
    • Operează în aplicaţiile specifice în limita atribuţiilor de serviciu şi a drepturilor de acces.