Agent servicii client

Angajator: Mellon Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Mellon Romania, a subsidiary of Mellon Technologies and member of Mellon Group of Companies, was founded in 2001 in Bucharest. Our offering consists of specialized technological solutions and value added services, to serve the increasing needs of financial institutions and organizations with strong consumer transactions business, such as Retail Banks, Public Utilities, Telecommunications Providers and large Private Companies.

    Cerinte

    Ce cautam:

    • Persoane energice si responabile
    • Persoane cu spirit de echipa si cu initiativa
    • Persoane cu disponibilitate de lucru full-time
    • Cunostinte de utilizare a calculatorului
    • Persoane cu bune abilitati de comunicare, atat verbal cat si in scris
    • Capacitatea de a gasi solutii
    • Limba engleza- nivel mediu
    • Dorinta de a invata multe lucruri noi
    • Punctualitate
    • Planificare şi organizare
    • Adaptabilitate

    Responsabilitati

    Activitati/ responsabilitati:

    • Contacteaza clientii in vederea vanzarii de produse/servicii;
    • Raspunde apelurilor telefonice initiate de potentialii clienti si orienteaza conversatia in sensul vanzarii de produse/servicii;
    • Raporteaza zilnic team lider-ului obiectiile clientilor si toate problemele aparute in procesul de vanzare;
    • Raporteaza team lider-ului sesizarile clientilor cu privire la activitatea de curierat pe masura ce acestea apar;
    • Introduce actiunile, observatiile si informatiile necesare in aplicatiile dedicate;
    • Transfera team lider-ului apelurile pe care nu le poate gestiona;
    • Participa la traing-uri ori de cate ori este nevoie pentru imbunatatilea activitatii;
    • Ia la cunostinta target-urile stabilite pentru fiecare proiect in parte si depune toate eforturile necesare pentru atingerea acestora;
    • Colaboreaza cu team leader-ul pentru imbunatatilea activitatii.

    Alte informatii

    Ce oferim:

    • Ocazia sa lucrezi intr-o echipa prietenoasa si deschisa
    • Posibilitatea sa inveti multe lucruri noi si tot suportul de care ai nevoie ca sa faci o treaba buna
    • Posibilitatea de a participa la training-uri de dezvoltare personala
    • Evaluare anuala a performantei si Plan de Dezvoltare personalizat
    • Salariu de baza atractiv
    • Bonusuri de performanta
    • Bonuri de masa
    • Decontarea transportului in comun
    • Plata avantajoasa a orelor suplimentare
    • Induction training platit
    • Program flexibil

    Program de lucru:
    • Full-time
    • Se poate lucra in ture si noaptea

    Locatie:
    • La 200 m de statia de metrou „Pipera”