Asistent administrativ - facturare - import/export

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    - Limba engleza la nivel avansat;
    - Experienta intr-un domeniu similar;
    - Studii superioare;
    - Cunostinte operare PC - nivel avansat;

    Responsabilitati

    - Activitati de secretariat (preluare apeluri, relatia cu firma de curierat, registru de casa etc.);
    - Mentinerea relatiei cu clientii;
    - Comunicarea cu sediul central din Grecia;
    - Pregatirea documentatiei necesara si traducerea tuturor documentelor necesare pentru import/export de bunuri;
    - Mentinerea legaturii cu banca, contabilul extern etc.;
    - Gasirea de solutii adecvate referitoare la transportul si logistica produselor.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Lucrul intr-o companie multinationala;
    - Expunere profesionala la nivel international;
    - Oferta salariala motivanta.